Gå til innhold

Hele stuen hvit?? Hva synes dere??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, hadde ALDRI fått min kjære mdd på å male parketten.

Det så veldig "kaldt" ut, men mulig det blri bedre når de får inn møblene igjen.

Uansett vill jeg nok valgt en annen farge, kanskje en varmgrå eller noe sånt.

Synes sånne hvite hus blir litt upersonlige jeg. Alle er jo like...

Skrevet

Hadde aldri turt male golvet hvitt. Ser for meg at sko sliper opp golvet raskt. Sier ikke man går inne med sko, men noen ganger skjer slikt. I tillegg er dette mote nå, blir dyrt å skifte stil med moten hele tiden. Umulig for oss, og vi har egentlig god råd.

Skrevet

Syns det var kjempefint! Det blir sikkert lekkert når alt av møbler og krimskrams er på plass.

Skrevet

Helt pyton. Blir snøblind av mindre. Hva skal man med alt dette lyset? En annen ting er at hvitmalte vegger og tak er på vei til å bli umoderne. Heldigvis, så slipper vi vel å se så mye til det etter hvert.

Skrevet

Jeg syns det er veldig pent - men hadde aldri gjort det selv. Hvert minste lille støvkorn lyser opp på et hvitt gulv :/ Jeg har ikke ork til å vaske gulv 2 ganger for dagen...

Skrevet

Hahaha, ser for meg at vi skulle male den nydelige eikeparketten vår hvit! :)

Det fins mange ulike ' hvite' stiler. Shabby chic der alt er hvitt, modernistisk, osv. Vi satser på en veldig lys stil i huset vårt, med rene flater og mye lys (hva skal man med lys, sier ei??? Føle velvære, såklart! Lys betyr ALT i et hus). Men vi går mer for den skandinaviske lyse stilen, der en del mer naturmaterialer blir brukt. Syns ikke alt skal males hvitt for enhver pris (jo- all furupanel).

Skrevet

Likte det veldig godt og jeg kunne godt tenke meg å malt den teite parketten helt hvit.

Og en nydelig datter hun har:-)

Skrevet

Å male parkett er rent hærverk.

Skrevet

Kunne nok heller ikke malt gulvene hvite. Bor i gammelt hus og har litt gamle tregulv og på det rommet vi bruker som lagerrom malt gulvet grått. Ble veldig fint og syns tregulv egener seg for maling. Men hadde nok ikke malt parketten...

Skrevet

Ei venninne malte gulvet hvitt og for å si det sånn så står tørrmoppen framme HELE tida. Ser ALT på hvite gulv.

Skrevet

Minner meg om da jeg hørte om noen som hadde leid ut huset sitt til en amerikansk familie for mange år siden som malte parketten RØD...HEHE

Skrevet

Så på "Skogheim flytter inn" forrige uke og da flyttet hun inn til Abid Raja. De bodde også i gammelt hus og Abid skulle ordne med å male gulvene når kona var borte ei gang.. og det ble knallrøde gulv :) Var jo kjærlighetens farge så han regnet med å slippe unna med det. Gulvene var fremdeles røde :D

Skrevet

Har aldri skjønt den der holdningen om at ' all skiten vises når det er hvitt'. Dritten er jo der om den vises eller ikke, så får man vaske oftere eller lære seg å leve med litt støv.

Vi fikk den kommentaren når vi valgte høyglans hvite skap på kjøkkenet. Syns hvitt virker renere enn mørke flater uansett..

Når det er sagt, så er det idioti å male parkett hvitt. Tregulv er tidløst.

Skrevet

Dette kommer de til å angre bittert veldig, veldig snart!

For det første forringer det boligen enormt når de maler parketten.

For det andre må et hvitt gulv vaskes og støvsuges flere ganger om dagen for at det skal se fint ut.

For det tredje er hvitt på vei ut av interiørtrenden nå, folk har gått lei, så disse er sent ute med å følge en trend andre er på vei ut av.

Skrevet

Enig i alt du sier:)

Men kanskje de ikke bryr seg om trender... Regel nr. innen interiør er at folk skal omgi seg med det de trives med, tross alt de som skal bo der. Får håpe de ikke kommer til å angre,da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...