Gå til innhold

Middag i dag: wraps.. Tips takk ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ikke taco-spisere.. men har spist wraps noen få ganger. Tar gjerne i mot noen tips om hva som er godt å "wrappe" :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bruker kyllingfille m/ godt krydder,mais,agurk,paprika,ost,løk,rømme,salat,salsa saus.

blir nesten taco da hehe. men vi varierer litt på kjøttet og krydderet.

Skrevet

Tusen takk :-)

Vi tenkte å bruke kylling, og sånne grove wraps. Hørtes veldig godt ut det du ramset opp

Skrevet

-også "MÅ" du ha guacamole, enten du lager den fra bunn av eller fra pose. Lager du fra pose, er old el paso sin den beste, og den bare blander du med to modne/myke avocadoer. Guacamole er sååå godt til wraps, uansett hva annet fyll man har.

Vi bruker ofte stekt svinekjøttdeig eller strimlet kylling med tacopulver, raspet gulost, evt. tacosaus og rømme, også en deilig salat som toppes med guacamole.

I salaten (som enten kan være blandet sammen i en stor bolle eller i hver sine små-boller) liker jeg å ha: isbergsalat, brokkoli, sukkererter, smakstomater, gulrøtter og mais. Er godt når det er forholdsvis smått hakket.

Tortilla-chips er også godt å ha ved siden av - spesielt den du finner i potetgull-hyllen som er med ost. Av tortilla-chips kan du lage litt deilig snacks, ved at du legger de utover en langpanne og strør over stekt kjøttdeig og raspet gulost, og steker det litt i ovnen til osten er smeltet. Nam........ :)

Kos dere med wraps ;D

Skrevet

gratinerte fajitas er nydelig da :D Kyllingfilet i tynne tynne strimler, ta på fajitas schesseling mix, salat, mais, vær kreativ. Rull de sammen i en ildfast form, strø ost på toppen og gratiner i ovnen 3-4 minutter :) Dette er så nydelig at jeg spiser meg fordervet gang på gang :P Ha gjerne rømme, kesam, salsa, e.l ved siden av :) mmmmmmmmmmm

Skrevet

Jeg pleier ofte å lage wraps av kyllingkjøtt (ferdig skåret til salatkjøtt eller kutt opp ferdigstekte kyllinglår selv) der jeg blander paprika, eple, drue, tomat, agurk (...egentlig bare fantasien som setter grenser...) og rører alt sammen med rømme og tilsetter litt salt og pepper oppi. På lefsene smører jeg Tine kremost m urter, og nyyter et frisk og godt måltid :)

Skrevet

Så mange deilige tips! Gleder meg til dagens middag! Da skal vi se hva vi får til ut fra hva vi har i kjøleskapet.. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...