Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Vi er ikke taco-spisere.. men har spist wraps noen få ganger. Tar gjerne i mot noen tips om hva som er godt å "wrappe" :-)
fox`y Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 vi bruker kyllingfille m/ godt krydder,mais,agurk,paprika,ost,løk,rømme,salat,salsa saus. blir nesten taco da hehe. men vi varierer litt på kjøttet og krydderet.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2010 Tusen takk :-) Vi tenkte å bruke kylling, og sånne grove wraps. Hørtes veldig godt ut det du ramset opp
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 -også "MÅ" du ha guacamole, enten du lager den fra bunn av eller fra pose. Lager du fra pose, er old el paso sin den beste, og den bare blander du med to modne/myke avocadoer. Guacamole er sååå godt til wraps, uansett hva annet fyll man har. Vi bruker ofte stekt svinekjøttdeig eller strimlet kylling med tacopulver, raspet gulost, evt. tacosaus og rømme, også en deilig salat som toppes med guacamole. I salaten (som enten kan være blandet sammen i en stor bolle eller i hver sine små-boller) liker jeg å ha: isbergsalat, brokkoli, sukkererter, smakstomater, gulrøtter og mais. Er godt når det er forholdsvis smått hakket. Tortilla-chips er også godt å ha ved siden av - spesielt den du finner i potetgull-hyllen som er med ost. Av tortilla-chips kan du lage litt deilig snacks, ved at du legger de utover en langpanne og strør over stekt kjøttdeig og raspet gulost, og steker det litt i ovnen til osten er smeltet. Nam........ Kos dere med wraps ;D
Fru.Antonsen Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 gratinerte fajitas er nydelig da Kyllingfilet i tynne tynne strimler, ta på fajitas schesseling mix, salat, mais, vær kreativ. Rull de sammen i en ildfast form, strø ost på toppen og gratiner i ovnen 3-4 minutter Dette er så nydelig at jeg spiser meg fordervet gang på gang Ha gjerne rømme, kesam, salsa, e.l ved siden av mmmmmmmmmmm
2prinsesser11og08 Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg pleier ofte å lage wraps av kyllingkjøtt (ferdig skåret til salatkjøtt eller kutt opp ferdigstekte kyllinglår selv) der jeg blander paprika, eple, drue, tomat, agurk (...egentlig bare fantasien som setter grenser...) og rører alt sammen med rømme og tilsetter litt salt og pepper oppi. På lefsene smører jeg Tine kremost m urter, og nyyter et frisk og godt måltid
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2010 Så mange deilige tips! Gleder meg til dagens middag! Da skal vi se hva vi får til ut fra hva vi har i kjøleskapet.. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå