Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg og samboeren min har helt ok sex. noen som har noen tips til noen gode "knep" noe deres menn liker spesielt godt? Spesielt vanskelig og ha god sex nå, når jeg er nærmest høygravid og har bekkenløsning...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Litt vanskelig da ja,hehe, off, ikke meningen å le, men husker selv hvordan vi var i slutten, det ble bare fra siden hele tiden. Jeg var totalt uinterresert og ingen stillinger var greie. Men...Har du vibrator? Det er bare så himmelsk og bruke på klitoris. Jeg får de villeste orgasmer av dette, og det tenner jo mannen videre;) Jeg elsker at han kiler meg rundt skjedeåpningen imens jeg vibrerer og han penetrerer..*aah* Han elsker å bli sugd, samtidig som jeg kiler ham under ballene:) Liker også å bli kilt forsiktig utenpå rumpehullet, altså, jeg stikker ikke noe inn, men bare lar fingrene gli løst utenpå;p Ellers vil jeg anbefale å spør ham hva han faktisk liker/kunne tenke seg:) Åpenhet rundt sex er jo kjempeviktig, for begge.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Hehe.. Ja det kan bli litt vanskelig til tider:) men vibrator har jeg ikke, så kanskje jeg skulle fått meg en:) har du en og anbefale? Det som er greia er litt det at jeg tror han syns det litt flaut å snakke om sex. Når jeg spør hva han liker eller hva han vil jeg skal gjøre, sier han bare at han liket det jeg pleier og gjøre. Jeg ser på meg selv som passe erfaren. Men jeg vil liksom gi han noe han eelsker som han aldri han opplevd før:) derfor fisker jeg litt etter tips her. Samtidig som det er litt begrensinger i forhold til stillinger osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå