Gå til innhold

Noen anbefalinger i Kristiansund?


solita 06

Anbefalte innlegg

Skal på jobbtur, juhu!

Noen anbefalinger til gode spisesteder eller caféer?

Noe jeg bør se? Ikke at det blir så mye tid antagelig, men sånn i tilfelle jeg har en time. Hm glad i baccalao...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

Velkommen til vår vakre by!! :-)

Hvis du vil kose deg litt på dagen kan jeg anbefale en tur i Vanndamman, se på fuglene og ta en kaffe og kake i Bestemors Hage, en utrolig koselig cafè som ligger der. Ta en tur med Sundbåten mellom øyene som byen ligger på.

Middag kan du spise enten på Brasseriet (alt mulig), eller på Sjøstjerna eller Smia hvis du liker klippfiskretter. Nydelig mat!!

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer BellaSuz! En tur i vanndammen og besøke bestemors hage er kjempe koselig.. Ved fint vær kan man rusle en tur i parken og rundt vanndammen..

 

Jeg vil anbefale Brasseriet, det ligger fint til midt i sentrum og har helt super god mat! Nam nam :) Der har de god bacalao også ;) Meeen Smia og Sjøstjerna er også plasser hvor de har god bacalao, men der er det litt roligere.. Og om jeg ikke husker helt feil så har sjøstjerna startet å ha sesongåpent, så da er det nok stengt nå..

 

Og om du har super god tid, så må du ta sundbåten rundt øyene og ta turen over til innlandet, det kan du dra på Arnulf Øverlands galleri, flott gammel klippfiskbrygge hvor de har laget galleri på 3 etasjer.. Helt fantastisk flott... Men så er jo jeg glad i kunst også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...