~sjiraff~ Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Var innom der før i dag og masse kule sko som jeg kunne tenke meg til julebordet ) Tror det var Nellys eget merke jeg så på, de som ikke kostet så mye (fra299 og oppover). Men hvordan er disse skoene? Er de stive og ubehagelige eller gode? Hater økonomisko-sko pga stivheten og har i tillegg forholdsvis brede bein og høy rist. Passer godt inn i dinsko-sko.
~sjiraff~ Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2010 Ingen? Også heter det vel forsåvidt nelly.no )
Monajenten Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Sist jeg handlet der (i går:-O) var det ihvertfall Nelly.com:-p Har kjøpt en god del sko der, både støvletter og pensko, og har kun sendt tilbake ett par. Fikk noen for et par uker siden som også var Nellys eget merke, og det er noen av de beste skoene jeg noensinne har hatt på beina. De er utrolig gode å gå i! Et tips er å lese på tilbakemeldingene, der får du ofte svar på det du lurer på:-) Jeg gjør alltid det før jeg bestiller noe, det er tilbakemeldinger på de aller fleste produktene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå