Hønemor ___ Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Vi har prøvd å bli gravide denne mnd. Mensen er 14 dager på overtid ... Jeg har hatt murringer i magen i 2 uker og hatt litt ubehag. Nå kveld da jeg tørket meg etter å ha vært på do så så jeg på papiret som var litt slimete med litt friskt blod ... helt lyst... Ikke mensen blod.. Sorry detaljene men ble litt stressa.. hva er dette ? Har aldri hatt det før..
Gjest Tale30 Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Du har vel gjerne tatt test? Det kan være tegningsblødning, selv om det vel gjerne skjer rundt eggløsning. Det sies også at man kan få mensliknende blødninger når man er gravid, men at mensen da ikke kommer skikkelig i gang. Det kan jo også være begynnelsen på mensen, at du i morgen har mensen som vanlig. Har d ikke det, ville jeg i alle fall sjekke ut om jeg var gravid.
Hønemor ___ Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2010 Glemte å nevne at tester viser neg bortsett fra quick respons testene i helgen som viste positiv etter ca 15 min men det skal jo leses innen 5 min så de er nok ikke til å stole på.. tok cb igår og den var neg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå