Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Har en ullpysj fra Cubus som er blanding av ull på den ene siden og bomull på den andre siden. Vet ikke om det er en tilfeldighet, men de nettene datteren min har den på seg, sover hun så dårlig og urolig. Hun har en body i samme merke, og føler ikke at den plager henne noe. Kan det være en sammenheng mellom dårlig søvn og denne ullpysjen?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har prøvd ullpysj to ganger, og måtte skifte tilbake til bomull begge gangene. Lillegutt synes det er alt for varmt. Kanksje er det ikke kaldt nok i rommet til at han trenger ullnattdrakt.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Hva skal en med ullpysj? Det er nok med bomullspysj..... Ja, jeg har barn som har reagert på ull, og derfor har jeg sluttet å bruke det helt. Bruker superundertøy i stedet, og bomull til pysjen. Mine sover hele natten, hver eneste natt utenom når de er skikkelig syke.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Vi har det ganske kaldt på soverommet og baby på 11 mnd sparker av seg dyna. Derfor sover han i tynn ullpysj med ribbestrikka ulllbukse med bredt liv over, og sovepose i fleece. Han sover som en stein fra 13-14 (!!!) timer hver natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå