Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 skal selge noe på finn.no og fikk tlf om at "jeg SKAL ha det du selger!kan jeg komme i morgen da og da?"ja det kan du.Kommer han?NEI!og ingen forklaring hvorfor han ikke kom!ingen beskjed av noe slag! Fikk så tlf i går kveld om at en dame SKULLE ha det jeg solgte!kan jeg komme i morgen da og da?ja,det kan du.kommer hun?NEI!gir hun noe forklaring på hvorfor ikke?NEI! er det ikke vanlig lenger med vanlig folkeskikk?man må da for faan gi beskjed om man ikke vil kjøpe likevel,kan ikke komme etc etc.det er jo bare å skrive ei melding! dæven jeg er provosert nå!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Velkommen til finn.no! Har prøvd å selge flere ting der og opplever akkurat det du sier! Siste pruta og pruta og pruta, til slutt ville hun ha varen 1300,- til 450kr! Sa nei og hørte ikke noe mer.. enda hun tidligere hadde lovet at hun skulle ha den og at jeg måtte holde den av etc.når jeg godtok 1000,- Og det er kun en av alle som har tatt kontakt!
Bustehue Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 kjøpers marked vettu.. kjenner til det. Har hatt mye problemer med ting jeg har solgt og gitt bort på finn.no..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 jeg trodda da at vanlig folkeskikk gjalt selv om man kjøper på finn??
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 skrev du melding /ringte henne da?jeg skrev nettopp melding til disse menneskene om at jeg synes faktisk det er vanlig å si ifra om de likevel ikke skal ha det jeg selger. bare for å ikke la de slippe unna liksom! (og fordi jeg er drittsur på de:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå