*Udon'tKnowMe* Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 enten hver for seg eller sammen.. de har alt, og har igrunn ingen spesielle hobbyer.. Mamma er 50 og pappa 55 om det har noe å si =P Maxpris 500 tilsammen eller totalt.. jeg er student og har dårlig råd =P
Gjest Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Har tenkt å kjøpe en Nespresso-maskin til mine, men det blir kanskje litt i dyreste laget for deg?
*Udon'tKnowMe* Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2010 Litt for dyrt, dessuten har de det... De er altså de verste på hele lista å finne til =P
fullfartfrøken Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har også foreldre som har alt.. Så i fjor ga jeg en kolonialkasse til frelsesarmeen som de ga videre til noen som trengte den.Tok bilde av den og ga til mine foreldre,og det har jeg tenkt og gjøre i år også
~sjiraff~ Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Teaterbilletter? Kinobilletter? To gode bøker og en flaske vin? Masse hjemmelaget julegodterier og mat. Den klassiske : bilde av ungene.
Gjest Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg gjorde dette til mine foreldre, og det ble storsuksee En stor kurv ! Fyll opp med vin, kjeks, oster av forskjellig slag. Et spill.. Og 2 bøker Kosta meg faktisk bare 470 kr Koslig gave til de som har alt Bare pakk inn gaven, og be de legge julegaven kaldt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå