Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Da gutten min på 4 skulle tisse i kveld, oppdaget jeg bittelitt blod i underbuksen, og så at han var rød fremme på tissen, i tillegg til at han var litt opphovnet. Noen som vet hva dette kan komme av? Bør vi dra til legen? Det virket ikke som om han hadde så veldig vondt.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Kan være en infeksjon under forhuden, og du bør ta ham en tur til legen Ikke noe farlig nå, men det kan bli vondt.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Gutter kan få sopp under forhuden. Spesielt om forhuden er litt i det trangeste laget. Og soppinfeksjoner gjør jo sjelden vondt, men huden blir irritert og kan blø litt. Kanskje det er dette som har skjedd sønnen din? Ta en tur til legen -mulig du vil få resept på Fungoral. Å behandle dette med Canesten er som å tisse i buksa for å holde seg varm ifølge min sønns lege. Fungoralen virker mer i dybden.
2 små og en undulat Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Trang forhud? Min veslegutt på 2,5 år viste plutselig tegn til ubehag når han skulle tisse. Da vi så på penisen så vi at den var rød ytterst og hoven. Penisen var også litt blålig. Vi dro til legen og vi fikk salve mot betennelse under forhuden. Legen sa at forhuden var veldig trang og at det dermed lett kan bli betennelse under forhuden..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Takk for svar. Har ikke tenkt tidligere at han har noe særlig trang forhud, men kanskje han har det. Da får vi dra til legen imorgen!! hi
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Sønnen min fikk betennelse under forhuden nr han var rundt 2 år. Han var rød og hoven, og hadde vondt bare noen kom borti utenpå bleie hans. Fikk salve, å det ble bra etter et par dager. Men det var møkkavondt for han.. Så håper aldri han får det igjen. God bedring til gutten din. Ta han med til legen ja, kan fort bli kjempevondt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå