Gå til innhold

På grensen til utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nope =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke greit. Hva hadde han syns om situasjonen var omvendt?

Skrevet

Han sier han ikke hadde brydd seg. Men i dette øyeblikket leter han febrilsk etter kontoen min på møteplassen, for han stoler tydeligvis ikke på at jeg har slettet hele kontoen. Så skal han vel prøve å finne noe å ta meg på...... Synd!

Han ville heller ikke prate når jeg ville høre hvorfor han hadde gjort det, han synes det var viktigere å kikke på kontaktene sine på hotmail enn å legge ned dataen og høre på meg litt.

Skrevet

Moota, du finner jo bare idioter !!

Dump han, vær alene noen mnd!! Finn ut hva du virkelig vil, og SÅ kan du finne deg en mann med noe i nøtta!!

Skrevet

Får virkelig fjortiss assosiasjoner her.

Vil du være sammen med en mann som ikke respekterer deg?

I dette tilfelle burde det holde med å forklare han at du ikke liker at han mailer med andre damer og det burde han respektere.

Skrevet

Det er helt uakseptabelt. Dersom dette ikke er en mann du har et svært seriøst forhold til (samboer/gift, barn), ville jeg vurdert alvorlig å avslutte hele greia. Hvordan fikk du vite om det? Hvis han viste deg mailen er han vel antakelig til å stole på, dersom du fant det ut på annen måte må jeg si at jeg tror han planla utroskap. Hadde ikke kunnet stole på en slik mann!

Skrevet

I mine øyne er ikke dette på grensen til utroskap - men helt klart utroskap! Er dette en dame han vet om irl ? Syns det er veldig dårlig gjort av han å holde på sånn. Stakkars deg ! Fortalte han deg dette selv, eller fant du ut av det selv ? Forkastelig oppførsel - helt utrolig at han ikke ser det selv ?!

Har dere barn sammen ? Om ikke hadde jeg nok gått fra han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...