Gå til innhold

Vasker dere voksendyner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei blond, kjekt å se deg =)

Jeg har vasket lillebror sin dundyne i voksen str i dag faktisk. De går fint inn i maskinen.

Skrevet

Vi har 2 dobbeldyner i senga, den ene er 210 * 220, den andre er 240*260.. Tar begge i vaskemaskinen (ikke samtidig da:P) Har en ny Miele 6kg, går helt fint;)

Skrevet

Takk, fint å se deg også, moota!

Smådynene går fint i vaskemaskinen, altså, men ikke voksendynene (de er vel omtrent 140X200?), så hvor vasker jeg dem?

Skrevet

Jeg bare dytter som f.... og presser igjen vaskemaskindøra :P

Skrevet

Blir ikke maskinen stappfull og går ujevnt da? Maskinen skal ikke være stappfull står det i bruksanvisningen. Vil tro den ikke vasker helt rent, men etterlater vaskepulverrester i klærne/dynene?

Skrevet

Størrelsen blir jo myyyye mindre så fort de blir våte :o)

Stapp inn (vold løser mye) og kjør i gang, du skal se maskinen bare er 1/3 full når den er ferdig kjørt ;o)

Skrevet

Hvis det er dundyne vel å merke, har ikke prøvd med noe annet.

Skrevet

Også huske å bruke mindre oppvaskpulver da:) Det står på dyna til jenta mi, hehe:)

Skrevet

Haha! Ikke oppvaskpulver, det må dere ikke bruke;)

VASKEpulver mente jeg:)

Skrevet

Vet ikke om det er lurt å ta råd fra dama som bruker oppvaskmiddel altså, tihi ;P

Skrevet

Er dessverre nødt til det stadig vekk. Har en katt som har et stort markerings-/oppmerksomhetsbehov og tisser i sengene.

Skrevet

Koeslig med oppmerksomhetsbehov ja :P Bruker du oppvaskemiddel i vaskemaskinen altså?

Skrevet

Kjører som regel på med zalo. Men, den tisser for det.:-O

Skrevet

Jepp de vaskes

Skrevet

Tøysetipp? Må du bruke oppvaskmiddel av og til? Skjønte ikke riktig jeg:P

Skrevet

Neida, hun skrubber katta med zalo når den tisser i senga, og sun tabletter med powerballteknologi i vaskemaskinen. Og milo til oppvasken. Var det ikke så?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...