Gå til innhold

Synes det at dere er gravide?


Huldretussa

Anbefalte innlegg

Jeg er 19+3 i dag og har fått en god kul på magen :) Den viser uansett hva jeg går i nå, men viser nok best i mammabuksene. Det er noe med følelsen av at magen er mer synlig i de, strutter mye mer da :)

 

Har kjent liv i snart et par uker nå og den lille prinsessen gir meg mange koselige stunder med spark og bevegelse :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 19+3 i dag og har fått en god kul på magen :) Den viser uansett hva jeg går i nå, men viser nok best i mammabuksene. Det er noe med følelsen av at magen er mer synlig i de, strutter mye mer da :)

 

Har kjent liv i snart et par uker nå og den lille prinsessen gir meg mange koselige stunder med spark og bevegelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19+3 i dag og har fått en god kul på magen :) Den viser uansett hva jeg går i nå, men viser nok best i mammabuksene. Det er noe med følelsen av at magen er mer synlig i de, strutter mye mer da :)

 

Har kjent liv i snart et par uker nå og den lille prinsessen gir meg mange koselige stunder med spark og bevegelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19 uker og nesten like flat som en pannekake ;) Var ikke slik med nr.1 - da var jeg stor på samme tiden, men med nr.2 og nå nr.3 er jeg altså rimelig flat - nr.1 er gutt, nr.2 og 3. jenter :) Tror det kommer an på hvordan jeg bærer barna mine og hvordan fosteret ligger :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går inn i uke 22 fra og med i morgen, men ser ikke gravid ut i det hele tatt... Jeg selv ser det i speilet, samboeren ser det også siden han kjenner meg så godt. Men venner og kolleger som også vet jeg er gravid lurer stadig på hvor det blir av magen... Og det lurer jeg på også, nå må den komme snart :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...