Gå til innhold

Ta hull i ørene på barn selv. Greit eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruke en synål som man først har brent på med en lighter, for og ta hull i øret på et barn, er det greit eller kan det sies og være barnmisshandel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit det. Rengjør heller med heimbrent, og ta deg gjerne en styrt underveis.

Skrevet

Hadde jeg aldri fått meg til å gjøre.. og jeg har tatt hull i ørene på mange andre venner, men hadde aldri gjort det selv når det gjelder barn.

Skrevet

Jeg skrudde en skrue gjennon med et stort skrujern. Gikk helt fint det. Kjente ikke noe. Ble helt bedøvd av smertene

.....Håper du også tulla nå :o

Skrevet

Det er mishandling.

Jeg har gjort det på meg selv i min ungdom, så jeg vet godt hvordan det kjennes. Og da gjorde jeg det jo selv.

Skrevet

Jeg lurte fordi ei av mine nærmeste fortalte oss at hun hadde fått hull ørene på denne måten.

Jeg og mannen min syntes det var til og sammenligne med misshandel.

Men lurte litt på om andre synes det er greit, siden det tydeligvis er folk som gjør det.

Skrevet

Jeg tok hull i øret på meg selv første gang da jeg var 10 år..He he.. Inspirert av en noe større søster som også gjorde det..Det vil vel si at jeg mishandlet meg selv, da kanskje..

Skrevet

Dytter litt opp i håp om at flere skal si sin mening om dette da vi lurer fælt på om vi er helt på jordet som mener det er misshandel eller om vi har rett i dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...