Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Bruke en synål som man først har brent på med en lighter, for og ta hull i øret på et barn, er det greit eller kan det sies og være barnmisshandel?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Helt greit det. Rengjør heller med heimbrent, og ta deg gjerne en styrt underveis.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Hadde jeg aldri fått meg til å gjøre.. og jeg har tatt hull i ørene på mange andre venner, men hadde aldri gjort det selv når det gjelder barn.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg skrudde en skrue gjennon med et stort skrujern. Gikk helt fint det. Kjente ikke noe. Ble helt bedøvd av smertene .....Håper du også tulla nå
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #8 Skrevet 28. oktober 2010 Det er mishandling. Jeg har gjort det på meg selv i min ungdom, så jeg vet godt hvordan det kjennes. Og da gjorde jeg det jo selv.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #9 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg lurte fordi ei av mine nærmeste fortalte oss at hun hadde fått hull ørene på denne måten. Jeg og mannen min syntes det var til og sammenligne med misshandel. Men lurte litt på om andre synes det er greit, siden det tydeligvis er folk som gjør det.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #10 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg tok hull i øret på meg selv første gang da jeg var 10 år..He he.. Inspirert av en noe større søster som også gjorde det..Det vil vel si at jeg mishandlet meg selv, da kanskje..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #11 Skrevet 28. oktober 2010 Dytter litt opp i håp om at flere skal si sin mening om dette da vi lurer fælt på om vi er helt på jordet som mener det er misshandel eller om vi har rett i dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå