Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Ja, jeg vil tro at du merker om det kommer store, eller større, mengder vann ut av kroppen din
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 det vil jeg tro, det kommer jo ganske mye
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Det er veldig forskjellig hvor mye det kommer. Jeg ville merket det uansett siden det var som ett trykk som lettet begge ganger da vannet gikk. Uansett om du ikke merker det akkurat når du står i dusjen vil du uansett merke det etterpå for vannet vil fortsette å gå helt frem til ungen er født. Det lages nytt fostervann hele tiden som vil komme ut.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Å ja, selvfølgelig, det visste jeg jo egentlig. Så teit=p bare tenkte på det istad når jeg stod i dusjen. Tenk om vannet går nå.. Hehe..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg kjente vannet også på samme måte som jeg kjenner menstruasjon eller mye utflod. Det merker jeg selv om jeg står i dusjen.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 Når jm skulle ta vannet mitt med førstemann så var det ikke noe vann der, og jeg merket aldri at det gikk. Men jordmødrene på føden regnet seg frem til at det nok gikk når jeg stod i dusjen, ca 6 timer før fødselen.. Og jeg merket ingenting da, og heller ikke noe rennende vann resten av tida, så nei . du trenger ikke merke det!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 28. oktober 2010 #8 Skrevet 28. oktober 2010 Merket heller ikke når vannet gikk, trodde jeg tisset, rant litt ut i papiret når jeg satt på do. Men skjønner jo i ettertid at det var vannet. Babyen blokkerte resten, så når de skulle sette elektrode på babyen sitt hode, skulle de ta vannet først. Men legen møtte bare hår der inne istedenfor, he he! Resten av vannet kom ut først når jeg hadde 10 cm åpning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå