Gjest Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Det går lus i barnehagen, og nå klager sønnen min på at det klør på issen. Kan ikke se noe når jeg lyser med lommelykt.
Odine! Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Lusekam som du slår mot et papir mellom hvert drag med kammen.
blond Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 La barnet stå bøyd over vasken eller dusjen og gre med lusekam og bruk forstørrelsesglass. Tenker du ser det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå