3småtroll♥ Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Lilleknott opererte mandlene for nøyaktig 2 uker siden og de siste 3 dagene nå har han kunne spist vanlig varm mat igjen. Og såååå mye han spiser:) I dag startet han dagen med 2 skiver MED skorpe (!), han har spist 2 skiver og 2 skåler med grøt i barnehagen og det største av alt-han spiser middag! Det har han ikke gjort siden han var baby;) En hel laksefilèt spiste han! 2 timer etter middag slukte han en skål med grøt, en flaske med melk og nå sitter han å spiser en bolle med yougert og musli! Jeg er så glad og lettet, og det er jo tydelig at den småspiste pjokken min har hatt problemer med mat pga mandlene. Nå står magen hans som en sprengt tromme:) Deilig med en god og mett gutt som nå sitter ved bordet sammen med oss og spiser! Måtte bare få sagt det:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 oi, så flott, og deilig for dere alle=) Hvor gammel er gutten din, og hvorfor fikk han mandlene fjernet? Har ei småspist jente på 2 år her, og var selv plaget m store mandler som barn..
3småtroll♥ Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2010 Skrev et langt svar til deg, men det ble selvfølgelig borte:( Så her kommer et kortere.. Han blir 2,5 år hvert øyeblikk;) Grunnen til oprasjon (uten at at han faktisk hadde store mandler og polypper) var pustestopp når han sov, spiste lite og kun grøt, polarbrød, og melk på flaske.., var kronisk forkjølet, og pustet kun med munn. Alt er jo bra nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå