Gå til innhold

akupunktur for å bli gravid, noen som har erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok 3. p-sprøyter (altså 9 mnd) og etter det tok det over 1 år før jeg fikk mensen tilbake. har hatt mensen i snart 6 mnd nå uten å ha lykkes med å bli gravid. har tatt akupunktur først for å få mensen tilbake, og så for å stabilisere mensen og gjøre den regelmessig. har hatt en liten pause nå, rett og slett for å lette det økonomiske litt. er ikke akkurat billig å ta akupunktur to ganger i uka.

men det jeg egentlig lurer på er om det er forskjell på "mens-akupunktur" og "bli-gravid-akupunktur"? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen min hadde prøvd siden februar å bli gravid, siste syklus tok jeg akupunktur for lettere å bli gravid og nå sitter jeg her snart 6 uker på vei :) jeg hadde også helt rare sykluser men det virker som det rettet seg opp.. jeg vil på det sterkeste annbefale akupunktur for å bli gravid. er litt andre punkter de stimulerer. hadde 3 behandlinger.

lykke til

Skrevet

takk for svar :)

da skal jeg bestille meg time i neste uke. har el i slutten av neste uke, er det for seint å ta akupunktur i begynnelsen av neste uke for å få effekt denne pp, mon tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...