sillyfilly og Olivia Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Det er så mange som sier "du må stusse håret hennes så får hun tykt og fint hår". Mamma sier hun gjorde det med meg og jeg har veldig tykt hår. Men kan en egentlig styre det?? Det virker sikkert litt tykkere når tuppene er like lange, men har det noe for seg å klippe håret i nakken når de er babyer nærmere ett år?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Gudmora til dattra mi er frisør og hun sa det at det måtte klippes for å få tykt fint hår! angrer litt på at jeg ikke tok maskina og tok over hele hodet hennes da hun var mindre! For babyhåret må bort
mamman til to gutter Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Barn får ikke tykt hår av at det klippes, men hvis de har mye hår når de blir født, så er det håret veldig tynt og hvis man klipper bort det og som du sier selv, har tuppene like lange, så virker det tykkere.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Som Stor og Liten sier så endrer ikke hårstråene seg og blir tykkere fordi man klipper de. Men man vil jo unngå at det fliser seg i tuppene (da blir de jo faktisk tynnere, men dog dobbelt så mange.. hehe). Håret vil, som du sier, virke tykkere og friskere etter en klipp.
sillyfilly og Olivia Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2010 Kanskje jeg skulle stusse nakken og luggen litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå