Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Vi vaksinerer ikke vårt barn. Min hovedgrunn til dette er at jeg ikke sprøyter gift inn i kroppen til gutten min.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Hva slags giftstoffer tenker du på`?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Ikke her heller. Jeg tror ikke vaksine fremmer helse. Enkelt og greit. Gi ungene i Afrika mat og rent vann og lær mammaene deres å amme riktig og masse. En professor i medisinsk etikk på UiO gikk i kjølvannet av svinekrisa ut og sa at vaksineskeptikere ikke lenger kan avfeies som konspirasjonsteoretikere. Og det gjaldt ikke kun dem som var skeptiske til akkurat denne vaksina. Sønnen min har aldri fått et eneste vaksinestikk, han har vært syk en gang på snart tre år og har aldri hatt feber. Tilfeldig?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Jepp, rent vann og mat og riktig amming og vips så forsvinner malaria av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Gi barn i Afrika vaksiner: http://www.bbc.co.uk/news/health-11621842 Ingen konspirasjon her.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 http://www.jennymccarthybodycount.com/Jenny_McCarthy_Body_Count/Home.html
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #8 Skrevet 28. oktober 2010 Enig med deg over, vaksiner fremmer ikke helse. Det er en grunn til malaria og det er ikke pga vaksine at vi ikke har malaria her til lands.. En vaksine inneholder blandt annet kvikksølv. Jeg akter ikke å sprøyte noe inn i mitt barn, det blir feil for meg. Synes det blir litt på kanten når helsestasjonen skal bruke skyld for å få foreldre til å gi barna sine vaksine: "Du vet hvor mange du setter i fare ved å ikke gi ham vaksine?" Mine barn skal aldri ha vaksine, jeg stoler kun på meg selv.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #9 Skrevet 28. oktober 2010 Ja, men man kan ikke trylle frem rent vann, nok mat osv på kort tid derfor må det vaksineres mot malaria.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #10 Skrevet 28. oktober 2010 Ja vaksiner dem mot malaria da, bare la mitt barn være ifred for vaksinen.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #11 Skrevet 28. oktober 2010 Ikke kom og grin til oss når barnet trenger jernlunge da.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #12 Skrevet 28. oktober 2010 Verden gikk rundt før vaksiner ble oppfunnet også. Mennesket forpester verden, derav malaria og alt annet svineri. Svaret på alt finnes i naturen, ikke i kjemisk fremstilling. Vi dreper oss selv.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #13 Skrevet 28. oktober 2010 verden gikk rundt, folk døde tidligere og barnedødligheten var høyere...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #14 Skrevet 28. oktober 2010 Her i norge ihvertfall, der vi ikke hadde peiling på særlig mye naturmedisin. Indianerene greide seg fint.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #15 Skrevet 28. oktober 2010 Tror ikke vaksine skal ha cred. for at dødeligheten er gått ned og livsalderen opp egentlig...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #16 Skrevet 28. oktober 2010 Dødeligheten blant barn jo, er jo flere av tidligere barnesykdommer som var dødelige, sammen med at levekårene er blitt bedre.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #18 Skrevet 28. oktober 2010 Denne var til 18.15 forresten. Hva med vaksine mot rubella, som er så farlige for gravide? Skal barna deres måtte gå gjennom et svangerskap med bekymringer for å få det, når det er totalt unødvendig? Heldigvis for dere at majoriteten velger å vaksinere seg. Og det finnes ingen forskning på at naturmedisin faktisk virker, men tro kan kanskje flytte fjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå