Monajenten Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg tror aldri jeg har vært så fornøyd med noe til ungene som barnevaderen! Både i går og i dag på tur i regnet og skogen, var sønnen min den eneste av nesten 30 barn som ikke var våt. Har fått masse skryt av den i barnehagen og de lurer på hvor den er fra. Helt utrolig deilig å slippe våte skift hver eneste dag, og heller få hjem enn tørr og varm fornøyd gutt:-) Anbefales på det sterkeste! Selv om den koster litt, er det jo faktisk ikke dyrere enn regnbukse og støvler tilsammen. http://barnevaderen.no/NYbarnevader.html
♡ A & E ♡ Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Men det jeg lurer på, er "støvlene" stramme nok så han ikke tråkker utav? Har sett på de jeg og, virker jo geniale.
BlåBlå Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Vi har også den til eldstemann. Helst super ! Grønn med krokodillesko .-)
Gjest Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Får man en 1. klassing til å bruke sånne, tru? Vurdere veldig sterkt å kjøpe en sånn innen våren kommer og da bør den jo være stor nok til at den kan brukes til høsten og skolestart også.
Monajenten Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2010 2.klassingen min liker den, og flere i klassen har blitt misunnelig på henne, så tror ikke det er noe problem. Har ikke vært noe problem med å hoppe ut av støvlene heller, de holder godt på.
Zitro Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 Hata den jeg... blir jo så svett da fuktighet har null mulighet til å slippe ut. Hull ble det i den tvert også etter 3 gangs bruk...
BlåBlå Skrevet 28. oktober 2010 #8 Skrevet 28. oktober 2010 Var det den gule ? Den var det fabrikkasjonsfeil ved. Nå er det en ny og forbedret utgave de selger. Men vanlige støvler med regnbukse trukket ned og strikk under hælene er jo ikke akkurat luftig det heller... Ser ikke forskjellen der.
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 28. oktober 2010 #9 Skrevet 28. oktober 2010 Selges også på flust.no http://www.flust.no/klaer-og-sko/barn/regntoey/barnevaderen-bukse/ Tror nok jeg må prøve disse neste gang jeg skal gå til innkjøp av regntøy.
It's all about me Skrevet 28. oktober 2010 #10 Skrevet 28. oktober 2010 Oj, der var de jo billigere, så takk for tipset. Disse var løsningen på våre problemer, så kommer aldri til å gå tilbake til vanlige regnbukser. Kunne ikke vært mer fornøyd.
Monajenten Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #12 Skrevet 28. oktober 2010 Signerer Frokostquiz. Så utrolig deilig å slippe hauger med våte klesskift hver eneste dag! Storfornøyd
sologsommer Skrevet 28. oktober 2010 #13 Skrevet 28. oktober 2010 Hvordan er det og vaske de? Her vasker vi gummibukserne, nesten hver gang de har vært i bruk, Rekker de og tørre på en kveld?
~sjiraff~ Skrevet 28. oktober 2010 #14 Skrevet 28. oktober 2010 Hmm.. Hvordan er den på legden i forhold til størrelse da? Har barn med litt store bein jeg..
It's all about me Skrevet 28. oktober 2010 #15 Skrevet 28. oktober 2010 Har aldri vasket dem annet enn å spyle dem utvendig. Har ikke sett nødvendigheten av det da de jo holder seg tørre og rene innvendig.
It's all about me Skrevet 28. oktober 2010 #16 Skrevet 28. oktober 2010 De kan stilles bra inn på selene, så tror nok ikke det blir noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå