Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Har en jente på et og et halvt som stadig får øyebetennelse. Legen henviste oss idag til øyelege fordi han mente det kunne være tette tårekanaler. Noen som vet hva øyelege gjør med dette?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Hvor gammel er hun? Om hun er under ett år så gjør de vanligvis ingenting. For de aller fleste retter dette seg av seg selv innen de er ett år. Min sønn hadde det. Den ene åpnet seg da han var ca 7,5 mnd og den andre ett par mnd seinere.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Hun er 16 mnd, ser jeg skrev ett og et halvt men er jo ikke der helt enda da, he he.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 jeg svarte deg på skravle også, men jeg kan svare deg her og. Om øyelegen er enig henviser han til operasjon. Da må hun i narkose, så stikker de tårekanalene opp. Må ha øyedråper en ukes tid etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå