Gå til innhold

hvilken dag går man knask eller knep?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortrinnsvis ingen, siden dette bare er tull og et påfunn (etteraping) fra handelsnæringen for å få oss til å bruke enda flere penger på totalt unyttige ting. Hadde vi nå enda gjort ting ordentlig og satt oss ordentlig inn i hva, hvorfor og hvordan! Men nei da... Kle seg ut - med fæle masker og masse stygge kostymer og gå fra hus til hus og tigge godteri... Fysj!

Men hold det nå i det minste til den dagen det virkelig er allehelgensaften, da, hvilket er 31. oktober, hvert eneste år.

Skrevet

Hehehe, liker du ikke halloween, Kakao?

Hvor mye er det vanlig å gi egentlig? De kommer vel på døra her.. Da vi gikk julebukk da jeg var lita var vi fornøyd med en mandarin eller en karamell, men tidene har vel forandret seg tenker jeg?

Skrevet

Hehe, synes det er litt morsomt at folk skylder på handelstanden når det gjelder alt fra morsdag, for tidlig jul i butikkene og nå halloween jeg, handelstanden er den store stygge ulven liksom ;)

Det er jo kundene som bestemmer hva vi skal ha i butikkene, det er etterspørselen og BARE etterspørselen som styrer handelstanden..

Men halloween er den 31.oktober, så barna skal gå på søndag. Bare husk å lære de at hvis utelyset er slått av skal de ikke ringe på da, så slipper de som hater handelstanden å få besøk av utkledde unger som hopper av glede over litt godteri, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...