Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Er det noen som har en mann som bare jobber natt? Hvordan fungerer det?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Mannen min jobber bare natt. Han har gjort det i mange år. Det går jo på et vis,men det er kjedelig å aldri kunne sove sammen og i tillegg alltid være alene med barn om natten. Han er også mye sliten siden han har helt motsatt døgnrytme enn resten av familien (han har en veldig fysisk krevende jobb). På grunn av dette leter etter en dagtidsstilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå