Gå til innhold

Er dette ei teit julegave å gi til kjæresten min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i snart 7 mnd... Han sier han ikke ønsker seg noenting, men må jo få noe. Husker for en stund siden at han snakket med faren sin at han var "fornærmet" fordi han ikke kom til å arve noen herreringer fra han siden han bare hadde juggel og div (Dette var veldig useriøst og bare tull altså, de lo godt begge to)

Men da sa han også at han kunne ønske han hadde en ring som betydde noe.. men som ikke så fæl ut.

Så en herrering i sølv her om dagen, som var kjempekul... Men blir det litt kleint å kjøpe en ring liksom? Tenkte jeg kanskje kunne skrive et lite kort..: "Vil du.... Haha, nei, slapp av ;) Husker du fortalte meg at du ønsket deg en ring som betyr noe for deg. Kanskje denne kan hjelpe på litt? "

Blir det helt teit eller??

Han er jo umulig å kjøpe noe til, for han har ingen ønsker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det virker som en omsorgsfull gave, det viser jo at du er en flink lytter og forsøker å glede ham. Tror det kan bli suksess ;)

Skrevet

Syns du det? :)

Jeg tenkte også slik, men er litt usikker på om en ring er litt teit å gi likevel.. selv om det slettes ikke betyr noe annet enn en fin herrering :)

Ikke noe forlovelse eller bryllup ;) hehe..

HI

Skrevet

Kan jo være mer en slik "promise ring", altså et uhøytidelig løfte om å holde sammen ;) Tror ikke han blir skremt av en slik ring, er ganske vanlig nå for tiden.

Skrevet

Det virker som en kjempefin gave :) Vil tro det er rørende for han at du snappet opp dette!! Gå for det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...