Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Hva tenker dere når barna deres "mister" klær i bhg? Nå har det skjedd to ganger på rad, senest forrige uke var regnjakken hennes borte. Både vi og de ansatte har lett over hele bhg, og de har i tillegg hengt opp lapp. Vet at det er noen som må ha tatt feil, da datteren min ikke kan ha rotet den bort (er jo bare 1 år, og rekker ikke opp til klærne). Skjønner jo at man kan ta feil klær noen ganger, og at ting kan bli borte. Men synes det er så bortkastete penger, og synes det er litt dårlig gjort at folk ikke kan levere det tilbake når de ser at det ikke tilhører deres barn. Og regntøy må man jo ha....
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Hvis du har skrevet navn i klærne skulle en jo tro at det var vanskeligere å ta feil da.. Evt kan du jo sende rundt et skriv til foreldrene i bhg og høre om noen har fått med seg jakken hjem ved en feiltagelse? Det er kanskje lettere for dem å levere tilbake hvis de kan ringe deg selv og beklage. Alle kan gjøre feil.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Joda, jeg har sydd inn navnelapper i alle ytterklærne hennes. Så det skal vanskelig oversees. Enig i at alle kan gjøre feil, men nå har lappen hengd der siden fredag og det er enda ingen som har meldt seg. De trenger jo heller ikke si noe hvis de er flaue for at de har tatt feil. Det er jo bare å henge jakken opp igjen der det står navnet til datteren min.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Helt enig med deg, og har opplevd dette flere ganger selv. Senest nå i høst med en overgangs-jakke til sønnen min som ble borte på skolen/SFO. Søkk vekk!!!!! Ikke var den dyr, og ikke var den av noe "fint" merke. En H&M-jakke til 298,- kr. faktisk. Men den var pen og forholdsvis ny, så vi savnet den og lette overalt sammen med personalet på SFO. Jakken var vendbar, så det eneste stedet jeg kunne navne den var i den ene lommen. Og det har jeg gjort, men dette er selvsagt ikke så synlig. Jeg tror faktisk at jakken er stjålet, og at et annet barn på en eller annen skole i byen har brukt jakka i hele høst. Den har aldri dukket opp igjen på min sønn's skole, da ville han ha sagt i fra til en voksen og/eller meg. Han savner nemlig også jakka si.... Merkelig hvor smålige folk kan være...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå