Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Ja, med oppvask og vaskemaskin... Ikke så ofte det skjer, men det skjer..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Me too! Må innrømme at jeg ofte glemmer den, og kommer på det mange timer senere..... noen ganger så sent at jeg må vaske klærne en gang til:)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Det skjer titt og ofte, selv om jeg har en rørleggermann... Det er ikke han som setter den på da, men jeg burde jo vite bedre...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 Aldri. Ikke pga faren for vannlekkasje, men pga brannfare.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #8 Skrevet 28. oktober 2010 Prøver å unngå det, men noen ganger er det ikke mulig. Men jeg går ALDRI og legger meg mens enten oppvaskmaskina eller vaskemaskina går.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #9 Skrevet 28. oktober 2010 Aldri! Da stopper jeg den heller, og starter på nytt når jeg kommer hjem.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #10 Skrevet 28. oktober 2010 Aldri. Oppvaskmaskin og vaskemaskin står på kjøkkenet, og hvis det oppstår lekkasje, blir det noe dritt for både oss og de som bor i leiligheten under oss. Nå er jeg av den typen som slår av TVen helt om kvelden og trekker ut alle kontakter i tordenvær, så jeg hadde sikkert ikke latt maskinen gå selv om den så stod på flisegulv over et sluk i kjelleren.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #11 Skrevet 28. oktober 2010 Ja det gjør vi rett som det er. Tørketrommelen derimot går jeg aldri fra.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #12 Skrevet 28. oktober 2010 ja, hele tiden! Både oppvaskmaskin og vaskemaskin. Setter også på oppvaskmaskinen om kvelden når vi legger oss.. har noen ganger tenkt at det kanskje ikke er så lurt, men det er så praktisk at den er ferdig og alt er rent når vi står opp om morgenen..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #13 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg gjorde det før men etter vannlekkasje fra vaskemaskina gjør jeg aldri det lengre!! Hadde jeg ikke vært hjemme og stoppet maskina da vannet fosset ut vet jeg ikke hvordan det hadde blitt...!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #14 Skrevet 28. oktober 2010 Ja, det hender jeg lar vaskemaskinen gå når vi er vekk. Oppvaskmaskinen stiller jeg slik at den starter grytidlig på morgenen og er akkurat ferdig til jeg står opp. Veldig greit, men sikkert litt dumt...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #15 Skrevet 28. oktober 2010 Ja, jeg både drar hjemmefra og går og legger meg med tørketrommel, vaskemaskin eller oppvaskmaskin i gang. Ser ingen grunn til å la det være, må det for at hverdagen skal gå rundt her. Vaskemaskinen setter jeg på timer, så tøyet er ferdig vasket i det jeg står opp, og jeg henger opp eller legger i tørketrommel, og setter på en ny maskin med timer, så den er ferdig rett etter middag:)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #16 Skrevet 28. oktober 2010 Nei det gjør vi ikke. Vi har hatt vannlekkasje to ganger mens vi var hjemme så hadde ikke turt det. Den ene gangen var det noe som hadde tettet igjen der vannet renner ut og hele kjelleren var full av vann. Det var heldigvis før vi hadde pusset opp. Den andre gangen var det vannslangen som hadde gitt etter og vannet fosset ut midt på natten. Gikk ikke så bra med parketten. Så nå slår vi av vannet etter hver vasking også.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #17 Skrevet 28. oktober 2010 Nei, det er jo bare dumt. Sjansen for brann og vannlekkasje er stor.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #18 Skrevet 28. oktober 2010 Ja jeg kan sette på før jeg drar ut. Men ikke hvis jeg er borte en hel arbeidsdag. Er mer redd for side-by-side kjøleskapet som konstant står med vann i rørene.. Den gummislangen som ligger bak lista på golvet virker ikke særlig tykk og trygg.. Har hørt om vannskader til 1/2 mill. pga av det. Må nesten få ut fingeren å gjøre noe med det. Skulle ha vært samme våtromsnormen på kjøkken som på vaskerom syns jeg. Sluk, vannsikkert golv og opphøyd dørkarm.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #19 Skrevet 28. oktober 2010 Føler meg litt dum, men det har jeg aldri tenkt over. Så ja, jeg drar med vaskemaskin og oppvaskmaskin på. Vaskemaskinen står i kjeller med betonggulv og store sluk o kummer, så vannlekkasje er jeg ikke så redd for der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå