Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Inspirert av "Foreldre og barn" artikkel, der de skriver om favorisering og likebehandling. Har dere ett favorittbarn, en du føler deg nærmere enn dine andre barn?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Nå er ikke mine så store enda. Har en på 3 og en baby. Jeg er glad i begge to, men på forskjellige måter.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 ja, mine egne er soleklare favoritter.. naboungene står ikke like høyt i kurs:-) Jeg elsker begge mine like mye!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Elsker alle like mye. Men ser jo at noen har "bedre" personlighet enn de andre. Desto mer tid å jobbe med det barnet. Men også desto mer glede over gode resultater.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Har ikke barn selv enda. Men jeg har hatt en oppvekst der vi har blitt svært forskjellsbehandla. Brødrene mine har alltid sluppet unna med mye mer enn meg, og de har alltid fått mye mer fra foreldrene våre. Min eldre bror hadde aldri deltidsjobb ved siden av skole/studier, og fikk "lån" av mamma hele tiden, hun "lånte" han også penger til sertifikatet. Den dag i dag bor han i sokkeletasjen uten å betale husleige. Dette har ikke vi andre fått. Søsteren min har også blitt behandla på en annen måte enn meg, sansynligvis fordi hun ligner min mor i utseende og lynne. Hun har fått en helt annen fortrolighet enn det som er blitt meg til del. Dere som ikke elsker barna deres likt; vær så snill å ikke vis det til barna, det er faktisk veldig vondt..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg elsker barna mine likt, men jeg føler nok at jeg har mer nærkontakt med han yngste. Han yngste er utrolig kosete og han eldste sitter aldri på fanget utenom når det er praktiske grunner.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 Det går litt på rundgang egentlig:) Noen dager er eldste favoritten, andre dager er mellomste eller minste favoritten:) Elsker alle tre like høyt, men de har svært ulike personligheter og egenskaper. Men tror nok ingen av dem føler noe på at de skulle være mindre elsket enn sine søsken. Og det er de jo ikke heller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå