Gå til innhold

vedr tykkere menn er bedre i sengen...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.side2.no/helse/article3014486.ece

og jeg er helt enig. mannen min har alltid vært litt rundere rundt magen enn andre mannfolk i kretsen rundt oss. Men fy søren, vi har det godt og han er alltid ekstra god med meg :-)

og jeg har hatt meg med mange menn som er slanke og flotte (min mann er flott selv om han er litt rundere) men min mann er best! Og ingen av de jeg har vært med kan slå ham.

er du enig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker, kan ikke si jeg har merket noe store forskjeller. Men ja, kanskje tykke er litt bedre :D

Skrevet

Hvorfor er de bedre?

Jeg har aldri ligget med noen som er overvektige, så jeg har ikke snøring.

Skrevet

Ville ikke byttet min slanke flotte mann med en tjukkas som har som eneste fordel å klare å holde orgasmen tilbake et par min ekstra. Det kan jo likegodt være fordi tjukkasen ikke greier å holde intensiteten oppe....

Skrevet

Kommer litt an på om de mener tjukk-tjukk eller om det bare er litt ekstra rundt magen de snakker om det.

Mannen min er av normal kroppstype (ikke tynn, ikke tjukk), men magen har en litt annen form kan du si... Har aldri hatt det så deilig i senga før, og han er den sorten som absolutt ikke er egoistisk i senga. Holder ut lenge også så sant jeg ikke suger for lenge :-O

Han er 175 høy og veier 78-79 kg. Er det innenfor tjukkas-statistikken her?

Skrevet

Jeg har hørt at runde menn er de beste danserene.

Men aldri hørt at de er bedre i senga.

Min er 105 kg. Men han er mer stor og sterk og ikke så fleskete.

Skrevet

Min mann har blitt rundere med åra, men med det har han også fått mindre energi og minrde kondis. Ikke noen høydare for sexlivet nei.

Skrevet

mannen min er ikke tjukk selv om han har polstret sixpacken sin godt, og jeg nekter å tro at han kan overgås ;O)

Og om så en tjukkas skulle vært bedre så hadde det ikke spilt noen rolle, fordi det kreves tenning for å få lyst på sex, og da er det fysiske vel så viktig som noe annet, så en tjukkas hadde kommet til kort for min del samme søren hva tyskerne skulle mene :-P

Skrevet

Hvor mange hundre har du prøvd egentlig?

Skrevet

Min forrige kjærste var litt tykk.. han var ikke no tess i senga egentlig..

mens min nåværende kjærste er veldig godt trent og alt annet enn tykk og han er ekstremt god i senga.. men muligens fordi han har hatt veldig mange sexpartnere.. :P

Skrevet

13.21 Ifølge meg er det innenfor tjukass-kategorien. Han har faktisk ein BMI på 26.

min mann er 190 og 80kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...