Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 jeg kjeder meg, og er ikke noe vær å gå ut heller nå. Jeg er høygravid og må ta bussen... Har mange planer om hva jeg har lyst til å gjøre, men dagene går mest til å sitte bak pcen.... Hva gjør du på?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Jaa.... Har nettopp stått opp. Prøver å sove lenge for å spare opp energi til barseltiden. Sitter en del på pcén ja, under et pledd med en kopp kakao:) Har som mål å rydde litt i huset hver dag, og å lage middag til kjæresten. Har kraftig bekkenløsning, og klarer derfor ikke å stå så lenge i gangen. I dag er målet å barbere leggene...litt vanskelig med den store magen i veien, ønsk meg lykke til! Bruk dagene til å kose deg;)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 akk, hørtes ut som om du virkelig koser deg! Jeg må bare bli flinkere! har en på 2 år som jeg leverer i bhg hver dag. bedre hun er der enn hjemme med kjedelige meg... Ja, jeg skulle ha kommet meg i dusjen jeg og! Kos deg med kakaoen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå