Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 på harrytur? Er på jakt etter skjulte skatter, hehe. (ikke nødvendigvis på matbutikken) Kjøper alltid kyllingfilet, svin indrefilet, godis o.l, Har de f.eks scrappe- og eller kakebake.ting noe sted der? Er jo selvsagt bitt av kakedilla etter gulesiders blogg, og scrapping av julekort må også gjøres nå snart. Annet?
tine0810 Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 de har godt utvalg i kakepynt på matbutikken, pleier å hamstre litt ekstra av det;-) i tillegg er SIAbutikken veldig fin synes jeg.....har mye fint til huset og barna!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Åh, den butikken må jeg innom, kanskje jeg finner noen julegaver der:-) Takk for tips. Flere?
Hopptetussa90 Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 De har jo panduro hobby der, men om det er noe billigere aner jeg ikke . Rusta har også noe scrappe ting så jeg. Har vært på kakebakejakt der tidligere, men ikke funnet noe. Kanskje noen andre har noen tips? Ellers pleier jeg alltid å stikke innom Bellbox. Der finner man frisørprodukter til mye lavere pris enn i norge. og, hmm. Gina Tricot. Samme priser som i norge, men med lavere kurs. Sparer litt på å kjøpe klær der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå