bambi på isen Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 og på tirsdag skal han til tannlegen (har fått innkallelse i posten), tror dere han vil trekke tenner på han?? Syns litt synd på han nå siden han ikke har mista flere tenner, tennene løsner men så er det akkurat som de fester seg igjen hvis han ikke er "flink" å rikse på de hele tiden. Mannen min mener at han er for ung til at tannlegen kommer til å trekke tenner på han, men jeg tenker som så at hvis han trekker tenner og "voksen" tennene vokser ut, så blir det jo mer press på de andre og forhåpentligvis så løsner de andre etterhvert! Eller stemmer ikke dette med virkligheten?? Noen som har erfaring med dette?? Han var forresten sein med å få tenner, fikk første tanna når han var 1 år.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Har han fått "voksentenner" der han har mista to da?
bambi på isen Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2010 Ja, han fikk "voksen" tennene før melketennene datt ut, de kom opp bak melketennene. Han mista den første tanna når han var 8 år og 2 mndr.
har3småtroll Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg spurte akkurat tannlegen om det:) Han sa at de ikke var ferdig med å miste tennene før de er 12 år:) Trenger nok ikke bekymre deg.
bambi på isen Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2010 Hvis han forsetter i dette tempoet så er han ikke ferdig til han er 12 år, men jeg måtte jo trekke mine siste melketenner når jeg var 15 år, så han har jo noe å slekte på stakkar gutten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå