Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Det er sparebankuke og ungene har lite småpenger på bøssene sine, men siden jeg vet at julepresangene fra besteforeldrene inneholder penger så har jeg altså åpnet konvoluttene og tenkt at ungene får disse pengene og sette på kontoen sin. Har ikke fortalt noe til ungene om det så de vet ikke at de får penger i tillegg til flere pakker. Ville dere gjort det samme eller??
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 "sparebankuke"? så da MÅ penger inn på kontoen nå, selv om du faktisk må åpne julegaver i oktober for å¨få det til...Det må være noe av det dummeste jeg har hørt:) HAHA, mye rare folk i verden....
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Hva får de til jul,da? Hvis pengene allerede er satt på bok?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 forstår ikke hvorfor pengene må inn på konto nå bare pga at det er sparebankuke, hadde aldri åpnet julegaver i oktober
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Skaffer jo pengene til ungene tilbake i desember da jeg da får lønn med halv skatt, men de vil gjerne sette inn penger i banken nå for og få noen ting!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 DE vil??? Barn vet da ikke når tid det er sparebankuke, om ikke foreldrene forteller det :-p La pengene dems være, syns ikke noe om å "låne" hos barna. Om du vil sette inn ekstra får du ta av din egen konto. Om du ikke har råd til det nå har du vel ikke råd i desember heller.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 De vet ikke om det?? De fikk brev i posten fra Dnb Nor og 10 åringen kan da lese! Unnskyld at jeg sier det, men du må jo være litt sprengt i hue ditt som mener at ungene ikke vet om at det er sparebankuke, hadde de vært 2-3 år hadde de nok ikke vært klar over det!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #8 Skrevet 28. oktober 2010 Kan noen forklare meg hva sparebankuke er?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #9 Skrevet 28. oktober 2010 En spareban-kuke er en uke der alle menn i banken går uten boxer eller truse. Haha.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #10 Skrevet 28. oktober 2010 Aha,banankuk? hehe, nei men seriøst, aner ikke hva dette er.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #11 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg vet heller ikke hva dette er. Sikkert noe banken har funnet på for å få folk til å skyndte seg til å sette inn penger eller noe annet som går i banken sin favør. Tok og googlet det og se her http://www.salangen-nyheter.com/sparebank-uken-ferdig.374847-28288.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå