Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Noen som har erfaring med dette? lurer litt på å begynne på det i stede for p piller
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 husk at det kan ta opptil 18 mnd før du blir gravid igjen sterke saker. men ble frabedt dette av legen min, viss jeg ville ha barn innen kort tid igjen
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har gått på p sprøyte og skal aldri gjøre det igjen ! Jeg gikk opp 10 kg på 2 mnd ,fikk masse kviser og hadde mensen i 6 mnd .
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg hadde veldig god erfaring med p-sprøyta. Hadde mindre og mindre mensen de første 3-4 gangene jeg fikk den og så forsvant den helt. Var litt øm i skinka etter å ha fått den, ellers ingen bivirkninger eller noe. Xen mente forresten at sexlysten forsvant. Jeg mente bare sexlysten for HAN forsvant hehe =P Men den er på vei ut pga den kan ha sammenhenge med beinskjørhet ved bruk over lenger tid og jeg måtte over på p-piller, som er noe dritt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå