Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg er litt mettet. Ikke for at de er noen grusomme mennesker, men fordi jeg er lei av de. Ofte treffer vi de opp til to ganger i uken. Og da må vi reise til de til tross for at vi har en liten baby som vi må passe på leggetiden til osv... Heldigvis er det bare 10 minutter kjøring. Blæ jeg er så lei svigerforeldrene mine. Jeg synes MAX en gang i uka er nok. Og da kan de søren meg ta turen hit til oss også. Ikke bare kreve å få besøk dit de bor.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 5 minutters kjøring, og vi ser dem så og si hver dag. Fantastiske mennesker som jeg liker veldig godt å tilbringe tiden sammen med. Noen ganger blir det litt mye, men ikke fordi at jeg blir lei av dem, men fordi jeg gjerne skulle vært hjemme og gjort noe fornuftig i stedet. men de disker middag, passer ungene, leker med ungene, lar meg sitte på sofaen og lese blad og drikke kaffe. Jeg blir jo bortskjemt, men jeg føler at jeg gjør så lite fornuftig. Men jeg føler også at det er uhøflig å dra derifra når vi er invitert. Vi blir invitert bort hver dag, og jeg klarer nesten aldri å si nei, fordi de er så snille. Og de vet at jeg bare går hjemme og trør uansett.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 vi ser svigers 1-2 ganger i måneden. passer bra for oss. de bor en time unna. vi bytter på hvem som kommer til hvem.. hadde jeg sett mine svigers mer tror jeg at ejg hadde gått på veggen.. vi går bra overrens men fins grenser for hvor ofte jeg vil se de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå