mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 at jeg får en svak pos. cb test (svak loddrett strek, tynn..) men likevel +..13 dpo, og senere på kvelden spotter jeg brunt..jeg som aldri spotter før tr..og idag (ikm)er d nesten borte på papiret, ikke kommet noe i innlegget..kvalm, uggen og stikker litt nederst i magen...hadde ikke noe pms smerter eller murringer igår,. skal på vennepartur ihelgen(skal egentlig nyte litt vin om ikke spira sitter..)..vurderer å kjøpe digital cb ,.om jeg tar den i morgen så er d en dag over ikm, bør vel den slå ut om jeg er gravid? ev. vente å se om tr kommer i løpet av dagen..surt å bruke så mye penger på tester..æsj.. håper noen kan komme med innspill erfaring..for jeg er som et eneste ?
♥Jente 2008 + gutt 2011♥ Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Har aldri hatt blødninger under graviditet jeg da, men iflg søsteren min er det ikke noen fare så lenge du spotter brunt og ikke friskt rødt. Jeg tester ikke positivt før 3-4 dager over IKM (selv med CB-digital) så var jeg deg, ville jeg oppført meg som om jeg var gravid (du har jo symptomene), selv om det betyr at du da må parkere vinen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå