Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Det er helt forferdelig! Håper ikke dattera er ødelagt.....
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Får helt vondt langt inni meg når jeg ser sånt...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Stakkars barn! noen burde virkelig la være å få barn!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 får helt vondt i meg!!! men jeg synes også det er bra at noen faktisk stiller opp og sier at de har et problem og vil gjøre noe med det. Fremfor de som bare fortsetter og slår og kjefter med barna sine uten å søke hjelp. AT andre står frem, gjør at kanskje flere tør å stå frem. Det at man har en ukontrollerbart sinne er veldig tabu, særlig hvis det går utover barn.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 Skulle akkuirat hit for å skrive om det.. Herregud! Hvordan er det mulig! Og merk dere hvor sint dr. phil er når han spør ut folkan..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #8 Skrevet 28. oktober 2010 Ja, uff... Skulle spise lunsj nå, men ble nesten litt kvalm her... Stakkars barn! Litt interessant det han sier også at verbalt misbruk er verre i forhold til senvirkninger hos barna, enn seksuelt og fysisk misbruk.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #9 Skrevet 28. oktober 2010 Barn som bli mishandlet psykisk husker ting som ble sagt til barna, reagerte sterkt på at mødrene sa at de ville kaste barna i søpla og kvele dem rett foran barna. Det påvirker barna veldig negativt, og jeg mener faktisk det er verre for framtiden enn det et blåmerke er. Men uansett psykisk eller fysisk vold, de mødrene burde ikke ha barn.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #10 Skrevet 28. oktober 2010 Noen som kan fortelle hva det handlet om, og hva som ble sagt sånn i grove trekk?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #11 Skrevet 28. oktober 2010 Det handlet om mødre som mishandler barna sine ved å rope og skrike til dem. Kallte dem søppel og sa de skulle skamslå dem dersom de ikke gjorde som de skulle. Sa det var barnas feil hvis de datt å slo seg... Ho ene mora slo barna med skoen sin. Ho var blitt oppdradd på den måten, så ho så det som normalt. De behandlet barna sine helt forferdelig, jeg satt med frysninger og hakeslepp når jeg så det. Dr.Phil tok for mannfolka som bare så på dette og gjorde noe for å stoppe dem, og sa at mannfolka var like skyldige som mødrene. De fikk tilbud om familierådgivning og foreldrekurs osv.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #12 Skrevet 28. oktober 2010 Her kan dere se noe; "Bully Moms". Dette her ser heller ikke bra ut;:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå