Gå til innhold

Oj oj klaffet det denne gangen.... - vits i å teste...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ventet å få tanta på tirsdag. Jeg trodde jeg hadde fått den da det kom pittelitt lysebrun utflod og en liten tanke blod på den riktige dagen (det pleier jo å starte sånn..) men i dag, to dager senere så er det bare ørlite lysebrunt fremdeles. Har ingen gravditetstester her nå, må avgårde i ettermiddag og kjøpe. Må jeg vente til i morgen tidlig med å teste, tro? Akkurat som jeg klarer å vente.. Har en merkelig følelse nå, klarer ikke helt tro at det er sant, men det KAAAN jo være det? Noen andre som har erfaring med lyesbrun utflod "istedetfor" mens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!;)så spennende..

jeg er nesten i samme situasjon. IKM idag, tok en test igår, cb + som viste svakt + tegn, til å med mannen min så d..men igår kveld begynte jeg å spotte brunt- ikke friskt blod..og ingen pms smerter..bare litt øm nederst i magen..så jeg ser ut som et ? tegn idag..da d ku er pittelitt på papiret når jeg er på do..

skal ev. kjøpe digital test idag, ta en ny en i morgen før vi reiser på vennetur i helga..spent :S samtidig som jeg blir skuffa om tr dukker opp nå siden jeg fikk en svak pos test..

spennende med deg da..det sies at d normmalt kan være litt blødning og at en likevel kan være gravid..lykke til !

Skrevet

Spennende! Spent på dine vegne også - du må fortelle hvordan det gikk :)

Jeg har lest i dag at det er vanlig å ha slikt, men jeg venter liksom enda på at mensen skal begynne skikkelig. Jeg er ikke negativ altså, men den kommer vel i morgen nå når jeg har begynt å nesten glede meg litt.. Jeg trodde den skulle komme tirs fordi den er alltid on time og jeg merket det på huden (kommer alltid noen kviser rett før..) men det er jo hormonelt, så kanskje dette er hormonelt "på den andre måten"...?

Har dere prøvd lenge forresten?

Skrevet

Tok en test nå... ---> negativ. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. IKM men negativ test? hm. :(

Skrevet

Jeg er 7 dager over IKM i dag, og negativ test i går :( så vi venter i spenning :)

Skrevet

Hei igjen... Huff kjedelig m negativ test!!:( uten tr på besøk forstår du blir frustrert men du kan likevel håpe siden tante ikke har meldt seg. Har du gått på ppiller nylig? Jeg testet med cb digital og fikk gravid idag spottinga er borte og jeg er i lykkerus! Hold meg oppdatert holder tommlene opp for deg!! Twi twi. Klem

Skrevet

Gu så spennende for dere som venter. Men skjønner godt er frustrerende med negativ test.. Hold oss oppdatert da ;-)

mamma1 til 2 med passasjerer - gratulerer så masse :-)

Skrevet

Gratulerer så mye mamma1 til 2 med passasjer! Herlig :)

Jeg tok en ny test nå i dag tidlig, men er fremdeles negativt... Men litt håp har jeg, det har bare gått 3 dager over ikm. Er egentlig forberedt på begge utslag nå, men håper jo på å ikke se noe til tr på leeenge ;)

Skrevet

Det er en par måneder siden jeg sluttet på pilla, og har hatt flere stabile sykluser etter. Jeg pleier å få menstruasjon til samme tid både med og uten. Har gått på pilla siden jeg var 14 så har hatt pause-perioder mange ganger.. Har ikke fått TR på besøk enda heller og fortsatt negativ test..Tålmodighet er en dyd..hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...