Gå til innhold

Jeg vil så gjerne gå opp i vekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg får det ikke til.... :/ Har tydeligvis for høy forbrenning eller noe.. Noe jeg kan gjøre for å bremse den litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hat skyhøy forbrenning bestandig og alltid vært veldig tynn. Etter at jeg fikk barn nr to gikk jeg ned 10 kilo og var farlig mager. Jeg prøvde alt for å legge på meg, men det gikk ikke!

Så fikk jeg faktisk tips på helsestasjonen om å begynne å kjøpe meg en burger, pølse etc hver gang jeg fylte bensin eller var innom kjøpesenteret. I begynnelsen var det vanskelig å få ned, men etterhvert gikk det lettere og jeg klarte å legge inn et ekstra "fettmåltid" i tillegg til vanlig måltider stort sett hver dag..

Det gikk en stund uten at vekten endret seg, men så begynte jeg å legge på meg. Jeg klarte etterhvert å legge på meg igjen de 10 kiloene og 5-6 kilo ekstra som jeg hadde veldig godt av!!

For meg var det ikke noe problem å kutte ut disse ekstra måltidene når jeg hadde oppnådd ønsket vekt, men det kan jo sikkert være vanskelig for andre likevel..

Jeg er 173 cm høy, og før jeg begynte å fete meg opp veide jeg ikke mer enn 47 kilo! Nå har jeg vært stabil på 63 kilo i to år ;-)

Lykke til ;-)

Skrevet

Luksusproblem! Neida ;P Jeg skjønner at det kan være vanskelig. Du kan jo kjøpe sånn waight-gainer i helsekostbutikken og ta det i tillegg til vanlig mat med mye karbohydrater, proteiner og fett. Kjør på med mat og tren styrke for å bygge muskler i tillegg (husk å spise noe med proteiner før og etter trening, evt proteinshake for å bygge muskler, ikke forbrenne).

Og gi gjerne litt forbrenning til meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...