Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Han har kreft med spredning som har blitt mye mer hissig etter en operasjon nå i høst. Han skulle egentlig starte med siste runde cellegift nå, men er for dårlig. Legen skal idag diskutere veien videre, men mest sannsynlig er det ikke stort å gjøre... Det jeg lurer på er derfor; hvordan kan jeg støtte mannen min på en best mulig måte i tiden som kommer? Jeg har selv mistet nære, men det har kommet brått. Nå ser vi at livet ebber ut og at han kanskje ikke vil leve til jul... Kanskje noen her har opplevd noe lignende og kan komme med råd?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Være der for ham, være litt mer overbærende ifht glemming og ev andre "ting" dere har i skapet... om du forstår Mannfolk er ofte heller ikke så altfor flinke til å snakke om følelser. Inviter til prat, men ikke presse.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har vært i din mann sine sko to ganger. Det beste min mann da gjorde for meg var å skru opp tålmodighetsgrensa mange hakk. Ikke stresse, styre og dulle med alt, men bare var der og ble med på mine avbrekk. Mas var det verste jeg viste da. Ville jeg bruke søndag formiddag til å rusle på Plantasjen kjørte vi rundt og ruslet på flere, ønsket jeg baguett til middag skaffet han det, osv. Små ting han hadde protestert på ellers, men der og da var det det som fikk meg gjennom dagene. Ellere er det lite du kan gjøre dessverre, det er en tung tid og tyngre blir det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå