Gjest Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 De skal vel være litt tykkere enn bare å være foret med fleece på innsiden, ikke sant? Vi har en reflex-dress vi kjøpte i fjor og tenkte vi skulle ha i år også, bare imprignere den godt osv:) Men så igår var jeg ute og kikket, og der fant jeg Friends-dressen på Coop Xtra der jeg bor, og den er da MYE tykkere, som om den er fylt med dun-liknende stoff.. Det er vel sånn en ordentlig vinterdress skal være? Eller?
flypapir Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Nei, vinterdresser trenger absolutt ikke være boblete og tykke.. Vi har selv ticket 2 heaven sin og den er ganske tynn, men med ullfor inni. Den holder ungene gode og varme og både vi og de i bhg liker dem kjempegodt. Dessuten er de mye lettere å bevege seg i enn de tykke sakene
Babyønske �� Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Som sagt over, en vinterdress trenger ikke å være tykk for å være god. Jo billigere jo tykkere, kan man vel si. Kjenner du på de dyre dressene(Troll, Reima, Ticket) er de veldig tynne selv som vinterdresser, men varme er de allikevel. Det er mye "teknologi" i disse dressene. Reflex er ikke en "fullgod" vinterdress sånn med tanke på foret, den må man regne med å ha et lag ekstra med ull eller fleece på de kalde dagene. Men dressen er god i seg selv da.
Gjest Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Er det jeg og tenker, man kan jo bare kle på mer under:) Men dressen begynner å bli litt liten nå, str 80 og snuppa er 80 lang, så det er ikke så mye å gå på Da skal jeg få mannen med meg og kjøpe en ny dress i helga:) Har en Ticket dress, str 92, men den er kjempestor, og passer sikkert neste vinter tenker jeg... Stor forskjell på str merker jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå