**Lykke** Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg skal gifte meg, men finner ikke ut hva som er det beste hotellet... Håpet jo og finne noe som kan sammenlignes med plaza i oslo, men det er vel ikke så flotte hoteller i bergen???
mariabee Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 jeg ville heller valgt noe uvanlig som bryllupsnatt plass jeg altså Vi bodde på et fyrtårn, der det var laget til en bryllupssuite i toppen og kunne se rett ut i havet så laaangt øyet kunne rekke. Mannen min ble iallefall overrasket og syns dette var mer spennende enn luksusen på hotell ;P
**Lykke** Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2010 Det var sikkert mye mer spennende Men jeg eeeeelsker luksus Jeg skal ha boblebad og shampagne frokost og føle meg som en prinsesse denne dagen
Bustehue Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Sas hotellet på bryggen tror jeg har det fineste. Hvis du har mulighet å reise en liten tur ville jeg valgt hotell alexandra i Loen. Vi var på Thon på bryggen. Kjempefint, men litt lite og ingen roomservice. Hadde valgt et annet sted om jeg kunne velge på nytt...
**Lykke** Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2010 Takk for svar, Vi har hatt tre romantiske turer til alexandra faktisk, det er fantastisk der Men jeg regner med vi vil delta på festen så det blir nok masse styr og reise om natten, det går vel ikke ferge heller.. Hadde definitivt reist dit hvis vi hadde fått det til Hmm kansje jeg kan leie helikopter... hehehehe
Bustehue Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Vi tok runden innom et par hoteller... Hadde valgt sas hotellet, men suitene var ikke ledige. Skal dere på bryllupsreise rett etter? (vi giftet oss da på litt kort varsel, 3 uker før termin)
**Lykke** Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2010 Ok, nei det blir nok ikke noen bryllupsreise, vi har en på ett og en på tre når bryllupet står og jeg drar ikke fra så små barn mer en noen dager så jeg føler det blir bare styr. Vi tar det et par år senere
Bustehue Skrevet 28. oktober 2010 #8 Skrevet 28. oktober 2010 Skjønner. Vi kommer til å feire bryllupet vårt til sommeren.. Var ikke så fristende å styre med stor fest med liten baby ;-) Lykke til med bryllupet Når er det? Kan man spørre om sånt?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 28. oktober 2010 #9 Skrevet 28. oktober 2010 Vi var i toppsuiten på maritim hotel på bryggen, hadde sen utsjekk dagen etter og frokost på rommet. Badet hadde badekar (husker ikke om det hadde bobler) dusjkabinett og badstu. Vi var veldig fornøyde med rommet vårt ihvertfall, var en stor terrasse også som vi delte med 2 andre suiter.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 29. oktober 2010 #10 Skrevet 29. oktober 2010 vi var på det hanseatiske hotell... utrolig sjarmerende sted..
**Lykke** Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 30. oktober 2010 ingliogapegutten : Klart du kan spørre om det Det blir 11.08.2012 Er jo lenge til men gøy og planlegge Takk for gode svar, tror jeg må ta runden jeg også! Men det er alltid fint og høre hvor andre har vært fornøyd/misfornøyd
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 30. oktober 2010 #12 Skrevet 30. oktober 2010 Klarte jo å skrive feil navn på hotellet, First marin hotel! he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå