Gå til innhold

Torsdag 28.10 - hvor mange dager igjen?? Endelig termindato her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da er dustedatoen her, den man liksom gleder seg til i ni måneder. Fordi det er et fast holdepunkt. Og nå som det er nådd, føles det som dommedag. For nå har jeg jo ikke dét holdepunktet lenger, og er straks FORBI termin :S Hmh.

Hadde regelmessige kynnere med 10 min mellom i går (halve dagen), før det gikk over. Tror det var sex kvelden før som gjorde det. Men det gikk altså over - hulk! Har spist rømmegrøt med et lass med kanel på, og skal "hoppe" litt i høyet med min kjære ektemann tenkte jeg. For SÅ å vaske badet - siden jeg ikke sover om natta uansett hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-1!!!

Hadde termin i går..

Har sagt til mannen min at jeg tror hun kommer den 24. eller 30, men han tror den 28. Så jeg kniper igjen til lørdag, han kan jo ikke få rett :P

Stresser egentlig mindre nå jeg, siden jeg vet at innen to uker er hun ute UANSETT, om hun vil eller ikke, hehe!

Håper bare hun vil, har ikke noe lyst å bli satt igang for jeg vil så gjerne føde i vann.

Syntes du høres sprek ut jeg, får håpe "soldatene" hans får startet noe skikkelig i kveld da, og ikke noe lureri ;)

Lykke til!

Skrevet

7 dager igjen! :) Men det føles som en evighet, har gått nesten 2 uker over med de 2 andre, så kan nok egentlig bare forberede meg på overtid denne gangen også!

Skrevet

13 dager igjen, og jeg er møkk kje! Tanken på at jeg faktisk kan gå to uker over, og at det da plutselig er 4 uker til han kan komme er helt uutholdelig! Uff... Dårlig dag i dag merker jeg.. Og jeg har INGEN tegn på at det skal skje i den nærmeste tiden, så får vel bare belage meg på å gå over.. Sukk...

Skrevet

Hadde termin mandag 25 okt.. så går nå her og venter :) Trodde ting skulle skje i helga, så hvertfall slik ut. Men ingenting skjedde, så får smøre seg med tålmodighet bare :)

Skrevet

2 dager over, og det er greit det bortsett fra den snikende følelsen at det blir tolv dager til før jeg må settes igang :s hodet er fremdeles ikke festa og hun ligger høyt i bekkenet.

Skrevet

40 dager og HØYGRAVID idag!!! :))

hehehe - er lenge siden for dere det. men for meg som har født premature barn tidligere, er dette bare enda en milepæl som nå er tilbakelagt. Neste er å greie å bli 2fødeklar", for det har jeg aldri prøvd tidligere.

Kryss fingrene for meg da damer! :)

Skrevet

63(!) dager, så aller lengst av de som hittil har svart på tråden. Kjenner jeg begynner å bli litt lei nå, gleder meg til å bli ferdig. Men må jo bare vente en stund til for det er jo altfor tidlig med fødsel enda...

Riktig lykke til dere som er rundt termin-nå er ventetiden deres snart over:)

Skrevet

21 dager og fødeklar i dag :D wee ;)

jeg krysser fingrene for deg RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* *kryss kryss*

Skrevet

62 dager igjen :)

Skrevet

81 dager igjen og det føles som en evighet...

Skrevet

2 dager over temin nå!

Litt murring i ryggen i gårkveld, men sov like godt i natt, og merker ingenting i dag! Så er nok bare å smøre seg med tålmodighet, og spise grøt med en halv kg kanel på - og lure gubben til sengs, nok en gang:)

Skrevet

73 dager igjen her:)

Du må ha masse lykke til med fødsel:) Det skjer nok snart skal du se;)

klem fra meg:)

Skrevet

-1 dag :-)

Har av en eller annen grunn en følelse av at babyen kommer 29... dvs imorgen:-)) Idag har jeg ikke tid! Skal på "solidaritetskafè" i bhgen til sønnen min idag:-) Lykke til videre, jenter :-)))))

Skrevet

48 dager til termin!!

Tør ikke håpe på at hun kommer før det heller, siden jeg var så heldig å få storebroren 5 dager før tida. :) Nå er dete vel min tur til å gå over... :) hehe.

Skrevet

er 2 dager over termin og SKIKKELIG lei..Fikk meg en tur på KK i går, men det var falsk alarm. Jm sa at det kke var modent idet hele tatt:(Huff, skikkelig demotiverende. Får belage meg på overtidskontroll og i gangsettelse rundt 10 nov....og det er så leeeeeenge til...SYYYYYYT.

Skrevet

65 dager her.. Nesten så man har lyst å holde seg på sidene til 2.trimester litt lenger, for her på 3. tri er det så mange som er høygravide og fødeklare og da virker det såååååå langt igjen for oss som ikke er i nærheten av å være "høygravide" en gang.. ;-)

Er fortsatt like utålmodig.. skal heldigvis til kontroll på mandag med morkakeplassering og vekstkontroll.. så da skjer det i hvertfall litt innimellom legekontrollene:)

Lykke til med fødsler alle sammen.

Skrevet

5 dager igjen nå :) Vasker og styrer på hjemme idag i håp om det setter igang noe... Har hatt regelmessige kynnere siden igår..

Skrevet

21 dager igjen og endelig fødeklar. Går greit enda, men regner med om en uke eller to er jeg nok ganske lei ja..

Skrevet

40 dager!! Endelig Høygravid :D:D:D

Skrevet

12 dager igjen for meg! Er veldig lei av å være gravid, men hver gang jeg har mer vondt enn normalt blir jeg redd for at jeg er i gang, så er vel ikke heeeelt klar ennå, he,he. (er 2.gangsfødende så vet jo hva jeg går til, for å si det sånn)

Skrevet

22 dager og fødeklar imorra!

Skrevet

13 dager igjen. Har vært hos frisøren så jeg er fin og fresh. Har inndratt sterk kylling middag, som snart skal etterfølges med varm sviskekompott for å få tømt systemet. Før leggetid skal samboeren få gjøre sitt. Er så utrolig lei av alt, vil bli ferdig NÅ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...