Gå til innhold

Herregud, sluttet med cola for en uke siden, og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned 1,5 kg.

Drikker MYE pepsi, spiser fremdeles MYE drittmat og snop, men har allikavel gått ned nesten 2 kg, bare på å slutte med cola.. Rare saker, dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe.. for et par år siden gikk jeg ned ca 5 kg på en måned bare ved å kutte ut all M'en jeg spiste hver dag ;)

før jeg kuttet den ut, så holdt jeg samme vekt, men med en gang jeg kuttet den så gikk jeg ned.....

Skrevet

Ikke så rart når du tenker på hvor mye drit det er i cola.

Skrevet

Jeg gikk ned 10 kg på 2 mnd bare ved å slutte å drikke brus :)

Skrevet

lettbrus eller vanlig cola?

cola har jo sånn et par hundre kalorier per glass så..

Skrevet

Skal ikke påstå at cola er sundt, men det har faktisk færre kalorier enn eplejuice. et glass med 2 dl cola gir 86 kcal mens et glass med eplejuice gir ca 90 kcal. (1 kcal = 1000 kalorier)

Det største problemet med cola, sån vektmessig, er ikke at det har så voldsomt med kalorier, der ligger det omtrent på nivå med melk og juice, men at mange drikker så veldig mye av det.

Skrevet

har du gått ned 1,5 eller 2 kg?

du drikker jo fortsatt pepsi, så skjønner ikke helt hva du er stolt av jeg, sorry

Skrevet

Ekspertan sir at bare ved å slutte med sukkerholdig drikke kan man gå ned 18 kg på et år,vel og merke om man drikke det til daglig da... Så ikke så rart det :) Kutt ut snopet også,så skal du se det blir fart på sakene :)

Skrevet

Jeg vil også slutte med cola! Drikker det nesten daglig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...