Gå til innhold

Oversosiale folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere oversosiale eller hvis dere møter noen som er veldig oversosiale, kan dere blir fort sliten av det eller irritert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er egentlig litt asosil av meg, og jeg blir sliten av oversosiale folk.

Skrevet

ASOSIL faktisk...klokka begynner å bli leggetid kjenner jeg....Asosial skulle det selvfølgelig stå. God natt:)

Skrevet

Det er sikkert forskjellig hva ulike personer oppfatter som "oversosial". Selv heller jeg mer mot sosial enn asosial, men jeg har absolutt møtt mennesker jeg synes er oversosiale. Det som er mest anstrengende, er hvis det ikke virker ekte. Det er mer behagelig å være med "rolige" personer enn med oversosiale mennesker, synes jeg. Men så kan det jo være fordi jeg liker å høre min egen stemme. ;)

Skrevet

Det kommer an på. Altså folk må være så oversosiale de vil for min del, så lenge de ikke plager meg i hverdagen.

Jeg er en sosial person, men jeg er også en person som trives veldig godt i mitt eget selskap. Jeg setter spesielt pris på alenetid etter at jeg ble mor, da det er nok sus og dus rundt ørene mine resten av dagen.

Når jeg først er i sosialt modus, så gjør det meg ikke noe at de er oversosial, selv om jeg helst holder meg til mennesker som holder seg til den gyldne middelvei. Men ja, jeg blir irritert å bli ringt opp hver dag av samme person, og enda verre ikke tar hintet hvis jeg lar vær å ta telefon.

Mulig jeg er ond, men jeg selv er veldig forsiktig med å ikke bli for innpåsliten. Hvis jeg stadig tar kontakt med noen, og de aldri tar kontakt med meg, eller alltid sier nei til å være med på noe... så lar jeg vær å ta kontakt ganske kjapt.

Skrevet

Jeg trenger en viss dose med alenetid i døgnet. Minst 4 timer! (Er sikket litt sær.)

Er sosial på jobb, og leker med ungen etterpå, men når hun er i seng har jeg date med dataen og fjernkontrollen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...