Gå til innhold

Noen som er healer eller klarsynt her? Har noen spm ang utvikling?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil du fortelle litt mere om dette? Hvordan opplevde du det? Jeg er i denne utvklingen nå og lurer på om jeg kan få litt fortgang i denne prosessen på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk åpning etter samlivsbrudd, følte meg syk psykisk. Det elektriske fikk jeg problemer med på den tiden. Jeg ba mye, skulle aldri trodd det hadde noen kjent meg bare noen mnd før. Men jeg ba til Kjære Gud og engler om å passe på meg og barnet mitt. Hadde sterke opplevelser den tiden.

Be om hjelp før du legger deg.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten akkorat funnet ut at jeg har healing evner, og mest sansynlig kommer jeg til å jobbe med det. Er bare 20år, så jeg har jo god tid.

Har nå spørt hun jeg var hos som fant dette ut om meg om hun har kurs, så nå skal jeg på kurs snart håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten akkorat funnet ut at jeg har healing evner, og mest sansynlig kommer jeg til å jobbe med det. Er bare 20år, så jeg har jo god tid.

Har nå spørt hun jeg var hos som fant dette ut om meg om hun har kurs, så nå skal jeg på kurs snart håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 40 og vet ennå ikke hvordan jeg skal bruke det. Jeg gjør godt og healer, men ingen vet det. Klarer ikke stå frem med detHar ikke klart å ta ansvaret helt ennå, men jeg er på vei

Du har god tid.

Om du går på kurs vær alltid tro mot deg selv, jeg kjenner kraften min best når jeg er alene, det er mange måter å åpne på. Jeg ber til Universet, eller jeg bruker ord som føles riktig for meg.

Får mye tegn fra dyr og fugler. Følg med på hva naturen sier til deg, der ligger det masse å hente, om ikke alt

Alt godt til deg på din ferd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ehhh...seriøst!!??! Dere virker ikke mye "klarsynte" i alle fall. Healing er vås, ingen ved sine fulle fem som tror på sånt. Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til 20:45

Interresant det du skriver om det elektriske, jeg har også hatt voldsomme problemer med det elektriske det siste året, smerter og svimmelhet. Det begynner å bedre seg nå etter jeg har fått hjelp av en god healer, så nå lever jeg ikke lengre med sikringene av.. Men har ennå mega problemer med trådløs stråling. Hvordan artet dine problemer seg med det elektriske? Har vært virkelig interresant å vite om vi har hatt noe av samme reaksjonene.

 

Takk for svar alle sammen, og takk for at dere vil dele:-)

Jeg reagere også på nesten alt av mat i tillegg til stråling. Og får inn andres tanker og følelser, er de negative blir jeg syk av det. Det trenger ikke være folk i umidddelbar nærhet, men også over lange avstander hvis de tenker på meg. Jeg har ikke lært å kontrollere alt dette ennå. Så foreløpig får jeg ikke brukt dette til noe fornuftig, det er bare vondter med dette.

Jeg ber også om hjelp, og dette virker faktisk. Ting blir lagt tilrette på en forunderlig måte av og til. Tror den utløsende årsaken min var siste graviditeten. Før det har jeg merket lite til dette. Dvs jeg har vært mye syk med diverse diffuse plager i mange år, men har aldri skjønt hvorfor. Men nå siste 1,5 årene er det liksom at jeg blir tvunget til å høre etter enten jeg vil eller ikke. Jeg er 33 år nå. Men da jeg var liten visste jeg ting før de ble å skje innimellom. Men jeg stengte det av, antakelig ubevisst en gang omtrent i tenårene. Så nå er jeg veldig opptatt av å finne ut dette. Men dette er jo liksom ikke noe man prater med hvem som helst om. Men det har vært lettere å finne ut av ting hvis man diskuterer med andre, og får høre andres erfaringer.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som blir dårlige når man er under utvikling. Det kan være utrenskning av giftstoffer eller bakterier. Jeg har det selv hver gang jeg går inn på et nytt nivå. Det er for at vi skal ta det med ro og integrere de nye energiene. Den tiden vi lever i nå er også spesiell, vi er i starten av vannmannens tidsalder og store endringer skjer nå :)

 

Jeg jobber også som healer, men ikke innen den "gamle" healingteknikk hvor pasienten er passiv mottaker. Jeg jobber med å veilede mennesker som er i prosess til å se seg selv og verden fra sjelsplanet. Og ved hjelp av sjel og ånd gi slipp på negative tankeformer og begrensninger. Da kommer man i kontakt med sin indre healer og veileder. Vi mennesker har et enormt potensiale til å heale oss selv.

Vitenskapen kaller det placebo...

 

Ønsker deg lykke til i prosessene dine!

Lyshilsen fra meg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang vert hos en healer eller en med evner 21.26??

Det er tydlig at det er DU som ikke vet hva du snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

til 21:13 og 21:16

 

Dette har jeg nylig skjønt. Men det er jo så......vanskelig å forstå hva he he:-)) Men det virker som jeg blir tvunget til å høre etter enten jeg vil eller ikke.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, det du skriver om at du tar innandres følelser og blir syk av de negative vibrasjonene, det kan du beskytte deg mot. Jeg har det på samme måte og det samme har datteren min (hun er et krystallbarn - jeg kunne skrevet bok om hennes evner..)

 

Se for ditt indre blikk at du står i et beskyttende kraftfelt hvor ingen negative energier slipper inn, kun de rene, positive.

En annen ting du kan gjøre er å si inne i deg: Dette er ikke mitt, Jeg sender det tilbake der det kommer fra. Erkeengelen Mikael er også fin for beskyttelse.

 

Hilsen 21:30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til 21:30

 

Jeg holder på å lære dette med å stenge nå for tiden. Men de første 100 (he he)forsøkene gikk ikke særlig bra, så det varte bare noen timer og så var det på igjen.. Men nå har jeg ikke hatt noen dårlige energier inne på meg på 6 dager i strekk...HURRA.....

Men da havnet jeg i en voldsom utrenskning tydeligvis. Alle smerter forsterket seg og jeg holder på å fryse halvt fordervet, og springer på do med diare. Men har på følelsen at det gir seg nå om en dag eller to. Men er det virkelige onde energier jeg har inne på meg, så blør jeg for å renske ut. Har du det sånn? Jeg har hatt pentagrammet til stor hjelp i slike situasjoner i tillegg til slike stenge ritualer som du nevner. Men jeg har hatt problemer med at en healer av den mørke typen har ernært seg på meg over tid. Så han måtte jeg ha hjelp til å fjerne. Så der lærte jeg en kraftig lekse om at man skal ikke spørre hvem som helst om hjelp når man er syk. Han har en hard nøtt å fjerne selv for en som er dreven med dette. Vi måtte forsøke flere ganger, for han bare koblet seg på meg igjen. Hvordan merker du det at du har slike dårlige energier på deg?

 

Men jeg gleder meg skrekkelig til jeg finner ut mere om dette. For jeg har hele livet hatt en sterk følelse av at her er "noe mere" som jeg ikke har fått tak i. Så dette er veldig spennende tross at det er skrekkelig slitsomt.

 

 

Hva er et krystallbarn? Har ikke hørt om det før.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, slike onde energier har jeg heldigvis sluppet unna. Jeg har en litt spesiell oppgave, så jeg er under beskyttelse. Men "småting" som å luke vekk mer alminderlige negative energier må jeg fikse selv.

Men igjen, ikke undervurder englene. Spesielt Mikael er fantastisk til å bruke til å beskytte. De kommer til alle som ber om hjelp.

Er du litt mottakelig så kjenner du nærværet og får råd, gjennom tankene dine.

Hvis du er plaget med ondskap eller parasitter så hjelper det også å kutte ut kjøtt. Det høres veldig spesielt ut, men jeg har fått beskjed om det fra det åndelige plan. Kjøttet som blir liggende i tarmen før man får det ut, gjør at parasitter lettere fester seg i kroppen. Altså at dårlige energier rett og slett fester seg i tarmene.

 

Nesten alle barn født etter 2006 har krystallenergien i seg, noen mer enn andre. De er svært rett på sak og intuitive. Google det, du vil få opp masse :)

 

Når du først har gått inn på denne veien på en bevisst måte, så blir du veiledet. Vær obs på tankene dine, veiledningen kommer gjerne slik til å begynne med, til kronechakra er åpnet.

Bare husk å jorde deg også:)

 

Lys og kjærlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal helt klart google krystallbarn, har selv en liten følsom gutt på snart 2. Han er veldig følsom for stemninger virker det som.

Jeg har fått hjelp til å jorde meg også og veiledning til å fortsette selv. Når jeg fikk hjelp til å jorde meg kjente jeg en helt klar forskjell. Da kjente jeg jo bena mine fra knærne og nedover også. Før var jeg bare bevist på dem ned til knærne om du forstår hva jeg mener.

Jeg har en "ramse" som jeg bruker å si over senga om kveldene som inkluderer Mikael. Den er fra Qabbalah.

Ellers så har jeg så langt bare fått beskjed om at jeg skal ikke forutse dødsfall og slikt, jeg skal forutse ting og endre dem. Men jeg har ikke merket stort til det ennåm, så vet ikke hva de mener med det. Men nå er det jo ikke mange mnd siden jeg begynte dyp-dykket mitt så det kommer vel når tiden er moden.

 

Før drømte jeg mye. Men de siste mnd husker jeg ikke en tøddel. Vet det har skjedd masse om natten, men det er helt blankt. Så må få rettet på det snart håper jeg.

 

 

Pussig at du nevner det med kjøtt. Mens jeg var på det sykeste og han sorte ernærte seg på meg, så var kjøtt stort sett den eneste maten jeg tålte. Så i flere mnd levde jeg utelukked på kjøtt og havregryn. Men det er heldigvis begynt å bli bedre nå.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også viker mer og mer fra kjøtt! Har hatt den følelsen en stund nå!

JEg blir sugd på, ikke så mye nå, for det er først nå jeg er blitt det bevisst. Jeg har en svigermor som holder på innen det åndelige, og hun har gjort noe med meg som har satt meg helt ut. Jeg har ennå ikke klart å få det helt ut av meg. MIn tyngste oppgave noensinne!

Jeg har bedt og får hjelp i perioder, men så har det sklidd ut igjen.

Gruer meg til å se hun, er litt redd hun. Jeg drømte for noen dager siden at jeg var beskyttet, snåsamannen sa det i drømmen. Jeg hadde en sopp rundt meg som beskyttet. Nå skal jeg snart se hun igjen og jeg lurer på hvordan det kommer til å gå. Er det noen som vet helt sikkert hva som hjelper?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...