Renate :-) Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Trenger mange svar og inspirasjon Her var det: mandag - svinestek med sjysaus, potet, gulrot og brokkoli tirsdag - pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy onsdag - kinarestaurant
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 mandag - hjemmelagd pizza tirsdag - salsicca onsdag - panert pangasius fileet med kokt potet imorgen blir det nok ovnsstekt fulukorv og fredag tror jeg at det blir endere en pastagrateng eller vår egen variant av nachos(barna synes det er stas å få chips til middag som de sier)
jordbærsjokolade Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 "Gryte" med sopp, svinekjøttdeig, løk, hvitløk litt fløte og worchesterchire (ok, litt usikker på hvordan man staver det:) saus gratinert med litt ost. Servert med blomkål og ris Fiskekaker, fullkornsmakaroni, kokte gulerøtter og blomkål (lavkarbo jeg?) Stekt inderfilet av svin (skivet), sopp, squash gratinert med rosepeppersaus, servert med blomkål og ris
duracellmamma Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Mandag - Hjemmelaged pizza Tirsdag - Stekte nudler med scampi Onsdag - Ekte pølsefest
ak... Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 mandag - seibiff, pasta og hjemmelaget tomatsaus tirsdag - vårruller onsdag - fiskepinner og hjemmelaget potetmos
Gjest happy mom:) Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 mandag: fiskeboller m/ hvit saus, gulrøtter og poteter tirsdag: kyllingfile og gratinerte poteter m/salat onsdag: pizza (frossen pizza)
Mom2Two Skrevet 27. oktober 2010 #7 Skrevet 27. oktober 2010 Thai kyllingsuppe Omelett med skinke Salmalaks med hjemmelaget potetmos, grønne bønner og gulrøtter Aner ikke hva vi skal ha resten av uken, det gjør jeg sjelden.
hol(L)y COW Skrevet 27. oktober 2010 #8 Skrevet 27. oktober 2010 mandag: risengrøt tirsdag: blomkålsgrateng m/ salat og bacon (ala baksiden av toro's blomkålsuppe) onsdag: mager karbonade og speilegg m/salat
Vilja<3 Skrevet 27. oktober 2010 #9 Skrevet 27. oktober 2010 Mandag: hjemmelaget suppe ( enkel brensnutt), lett å lage og veldig godt. Fyller ei gryte med vann, så mye du vil lage. Jeg bruker to store bulljongterninger eller mer om jeg lager mye. Skjærer opp poteter og gulerøtter, pølser og purreløk. Lar poteter og gulerøtter koke ca 20 min og tar pølse og purren oppi siste 10 min. Serveres med flatbrød:) Tirsdag : Rester fra mandag Onsdag : Fiskesuppe ( findus som ligger i frysedisken, smaker som hjemmelaget) og hvitløksbaguetter I morgen skal vi ha fullkornlasagne med gresk salat til:)
Babyønske �� Skrevet 27. oktober 2010 #10 Skrevet 27. oktober 2010 Mandag: Stekt fisk med salat og poteter Tirsdag: Pølser med potetmos og rotmos Onsdag: Kyllingkjøttboller med pasta og grønnsaker Og i morgen blir det fiskegryte.
ULriKke73 Skrevet 27. oktober 2010 #11 Skrevet 27. oktober 2010 Mandag: Stekte grønnsaker med laks og fullkornspasta. Tirsdag: Rundstykker med pålegg (skikkelig middag...haha) Onsdag: Tomatsuppe (også en skikkelig middag... vel.. den var i alle fall hjemmelaget, ikke sånn "poseskvip" )
gulterkult Skrevet 27. oktober 2010 #12 Skrevet 27. oktober 2010 laks i folie med gulrot,purre og sitron. Servert med agurksalat, rømme og potet. Skinkesalat/tunfisksalat Svinesnitzel med pommes frites og peppersaus fiskeboller i hjemmelaget hvit saus/karrysaus Sånn ca ja...
TøffiTrynet☠ Skrevet 27. oktober 2010 #13 Skrevet 27. oktober 2010 Skal vi se... Mandag: Fajitas Tirsdag: Pasta med kjøttsaus Onsdag: Innherreds-sodd ...det var hva vi har spist... I morgen blir det forresten pølser i tomatsaus, potetmos og grønnsaker.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. oktober 2010 #14 Skrevet 28. oktober 2010 Mandag : fiskekaker, poeteter og brunsaus tirsdag : fiskegrategn, poteter, grønnsaker og smeltet smør onsdag : bigbite, vi skulle egentlig ha pasta med dolmioglass og kjøttdeig men var å handlet så spiste vi der sitede torsdag skalv vi ha tomatsuppe med kjøttboller og vedsiden av skal vi ha hvitløksbrød fredag skal vi ha kylling zeshuan(vet ikke hvordan det skrives) og ris til lørdag blir det taco(lefser,pitabrød,salat,ris,kjøtt,agurk,paprika) søndag blir det lapskaus med pølse
*Rutletutt* Skrevet 28. oktober 2010 #15 Skrevet 28. oktober 2010 Mandag - pasta og kjøttsaus Tirsdag - Stekt fiskepudding med kokte poteter, gulrøtter, blomkål og makaronigrateng Onsdag - Karbonadekaker med speilegg, stekte poteter og salat, agurk og tomat.
Gjest Skrevet 28. oktober 2010 #16 Skrevet 28. oktober 2010 Mandag - Stekt ris med kylling og grønnskaer tirsdag - wtf? husker ikke onsdag - Hamburgere, hjemmelagede torsdag - suppe eller lapskaus.
Teline Skrevet 28. oktober 2010 #17 Skrevet 28. oktober 2010 Mandag: ovnsbakt laks med råstekte grønnsaker Tirsdniag: Steinbittkaker råkostsalat og ris Onsdag: Grønnsakssuppe med rundstykker Idag skal vi ha pepperstekt torskeloins med hvitløksdipp og ratatouille.
Fizzymed2små Skrevet 28. oktober 2010 #18 Skrevet 28. oktober 2010 Mandag: pizza Tirsdag: Kyllingwraps Onsdag: Fiskekaker i brun saus Torsdag: Ovnsbakt laks
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 28. oktober 2010 #19 Skrevet 28. oktober 2010 Mandag - pannekaker og blomkålsuppe Tirsdag - medisterkaker, poteter, saus og makaroni Onsdag - laksefileter med agurksalat, poteter og rømme I dag - flesk, poteter og duppe Fredag - tacomarinert elgkjøtt i wraps Lørdag - marinerte scampi med hvitløksbrød Søndag - hjemmelaget pizza
meg & to små vampyrer Skrevet 28. oktober 2010 #20 Skrevet 28. oktober 2010 mandag - lammekjøttboler, salat av artisjokk og ananas, yoghurtdressing med mynte og hvitløk og noe brød. (litt sånn ta hva vi har-middag) tirsdag - chili con carne hos svigermor onsdag - rogan josh med linser og spinat og nanbrød torsdag - noe enkelt småmat siden vi har vaskedag + får besøk i morgen... så hummus, oliven, grønnsaker, hvitløksbaguette tipper jeg
lille sprelle Skrevet 28. oktober 2010 #21 Skrevet 28. oktober 2010 svin indrefilet, potetbåter, salat, saus kylling, potetbåter, salat kapteinens fylte, salat, ris
mpb♥ Skrevet 28. oktober 2010 #22 Skrevet 28. oktober 2010 Mandag - ostesnitzler m/ tilbehør Tirsdag - pasta og kjøttsaus Onsdag - svinefilet m/tilbehør Torsdag - mor borte, fiskegrateng på far og sønn
vuosttas Skrevet 28. oktober 2010 #23 Skrevet 28. oktober 2010 Å skikkelig lei av å lage middag nå for tiden.. Det henger sammen med oppgavskriving for fullt.. :S Mandag: Kjøttboller i fløtesaus, potetmos og amerikansk blanding.. Tirsdag: Kyllingwok med nudler! Onsdag: Mannen kokkelerte hjemmelaget pyttipanne av diverse rester fra fryseren. Han er kjempe flink til dette Torsdag: i dag blir det finnebiff med wokgrønnsaker og ris..
MathildeC Skrevet 28. oktober 2010 #24 Skrevet 28. oktober 2010 Mandag: Rester fra søndagsmiddagen - sterkt krydret lammegryte med grønnsaker og poteter og god saus. Tirsdag: Hjemmelaget purreløk og potetsuppe (hadde også oppi gulrøtter og blomkål). Ble utrolig god :-) Onsdag: Etter turntimen til jenta vår ble det hjemmelaget kald pastasalat med bacon, tomater, fetaost, agurk og pestosaus fra glass. Idag skal jeg for andre gang i livet mitt prøve meg på hjemmelaget fiskegrateng. Ble mega-mislykket første gang så er spent på om det blir bedre neste gang..
MathildeC Skrevet 28. oktober 2010 #25 Skrevet 28. oktober 2010 Mandag: Rester fra søndagsmiddagen - sterkt krydret lammegryte med grønnsaker og poteter og god saus. Tirsdag: Hjemmelaget purreløk og potetsuppe (hadde også oppi gulrøtter og blomkål). Ble utrolig god :-) Onsdag: Etter turntimen til jenta vår ble det hjemmelaget kald pastasalat med bacon, tomater, fetaost, agurk og pestosaus fra glass. Idag skal jeg for andre gang i livet mitt prøve meg på hjemmelaget fiskegrateng. Ble mega-mislykket første gang så er spent på om det blir bedre neste gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå