Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har vært alene med barnet mitt helt fra graviditeten, og bf har vel vært så å si ute av bildet helt frem til for et år siden (barnet er til dags dato 3år), da fikk han iblant noen helger, men dette var etter innkjøring. Så ble samværet stoppet helt opp før sommer, og han så da ikke barnet på 4mnd, nå har han begynt med innkjøring til samvær igjen, og barnet begynner å bli trygg.. så slepper han bomben om at han skal reise bort, leenge.. kanskje 4mnd eller mer. . Syns dette er helt feil ovenfor barnet. har jeg noe jeg skulle ha sagt? med tanke på videre samvær? han kan da ikke bare komme og dra på den måten. det er da ikke bra for barnet.?!?! jeg blir helt ute av meg av dette!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Han kan nok dessverre holde på sånn.... BARNET har all rett til å kjenne sin far. Vet godt hvordan det kjennes for deg, men tenk at barnet blir eldre og husker lenger for hver eneste måned som går Og siden dette ikke er omsorgspersonen(det er jo deg), så er det ikke like skadelig
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg syns det er helt sykt. er redd barnet føler seg sviktet, og det er ikke alltid like greit å vokse opp med et svik. H*n blir jo eldre, men da er jeg redd han vil forstå hvor lite far egentlig bryr seg, og at dette skal bare bli vondere og vondere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå