Gå til innhold

Hmmm.. 4 dager på overtid, men bare 2.mnd uten pilla....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsatt ingen tegn til mensen.. Hva skjer.. Fikk den 28. dagen sist mnd slik som når jeg gikk på pilla.. men nå vet jeg ikke hvor den blir av? Vanlig å ha uregelmessig syklus etter pille slutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig å være uten mensen til det har gått 3 månder. det var jeg etter p-pille slutt i Juni i år ... kjedelig men sånn er det :/

Skrevet

Hmm.. Så pass.. Tror jeg gikk uten max 6 uker sist.. Skal egentlig begynne på pilla igjen da for vi tenkte at vi kanskje burde vente til neste høst sånn at jeg går hjemme når eldste begynner på skolen.. Men, men.. Er vel bare å vente da : /

Skrevet

Ja du må bare smøre deg med tolmodighet! det kommer en spire om ikke så lenge skal du se :) det viktigste er å ta det helt med ro. stresser man med å bli gravid blir man det ikke. kroppen trenger ro :P

Skrevet

Er heeeilt normalt å ha litt uregelmessig syklus etter pilleslutt :)

Eg fekk sjølv tilbake menstruasjonen med ein gong etter pilleslutt, men syklusane kunne variere mellom 31 og 38 dagar, noke dei har gjort heile dette året eg har prøvd. Einaste måten eg finn ut når eg venta TR er ved å vete når eg har EL, for då kjem TR 12-14 daga etterpå..

Håpa syklusen snart stabiliserar seg for deg, lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...