Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Etter jeg gikk gravid og fikk sistemann la jeg på meg en del og brystene mine er nå ganske så store. Jeg har "angst" for brystkreft og prøver jo sjekke med jevne mellomrom. Syns det er vanskelig når brystene er så store og vanskelig vite hva jeg skal kjenne etter. Finner rett som det klumper, men da finner jeg makan i det andre brystet. Syns begge brystene er fulle av bare klumper jeg. Hvordan kjennes egentlig en farlig kul ut?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Du kjenner kulen hvis du har en. En venninne av meg hadde en kul i brystet (ufarlig sådan), og da jeg fikk kjenne var det rett og slett umulig å unngå. Det er en god vane å sjekke brystene sine med jevne mellomrom (f.eks. når du står i dusjen), da merker du det veldig godt når noe er annerledes. En kul-kul kjennes litt ut som en ballong fylt med potetmel (du vet sånn som barna lager med ansikt og hår på), den er helt rundt og ganske hard. Helt annerledes enn de normale klumpene, så du kjenner forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå